houston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 44kg
- Vetpercentage
- 28%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet genoeg geld naar de wapenindustrie gestuurd blijkbaar, ach ja ze doen maar.
Ja ze doen maar, want je kan er toch niets tegen doen. Alsof ik het er mee eens ben, want zo laat je het wel klinken. De huidige president zou toch nooit veranderen, niemand zal of kan hem ooit doen veranderen want de Republikeinen staan nog 90% achter hem en de wapenhandel natuurlijk helemaal. Het enige wat je kan doen is wachten op een democraat die de zaken eens anders gaat bekijken.ze doen maar? De amerikaanse economie zal het nodige meesleuren mocht deze uiteindelijk om zeep geholpen worden. Ze hebben zo'n enorm begrotings tekort. Mocht het een land zijn dat bij de EU wil, dan zouden ze volgens mij onderhand hard uit worden gelachen wat dat betreft.
weer 76 miljard op de schijthoop die het wapenarsenaal heet. Way to go![]()
Ik snap er geen hol van.
Dat groene licht komt er wel Bush kennende.
Jammer dat "ze" verwijten maken naar andere landen en zelf wel massa vernietigingswapens makn.
Volgens mij kan de economie in de US ook wel een kleine injectie gebruiken of is die oorlog in Irak en Afghanistan gratis?
fijn toch als het beter beveiligd is tegen diefstal door terroristen, en wat interesseert ons nou hoe de economie in Amerika is? Als iedereen toch kankert op de VS en de economie is ****ed up horen we toch te juichen?
Ja ze doen maar, want je kan er toch niets tegen doen. Alsof ik het er mee eens ben, want zo laat je het wel klinken. De huidige president zou toch nooit veranderen, niemand zal of kan hem ooit doen veranderen want de Republikeinen staan nog 90% achter hem en de wapenhandel natuurlijk helemaal. Het enige wat je kan doen is wachten op een democraat die de zaken eens anders gaat bekijken.
+- 6.021 biljoen dollar...