MuscleMeat

VS verwerpen verbod op clusterbommen

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
VS verwerpen verbod op clusterbommen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Verenigde Staten verwerpen de Verklaring van Oslo over clusterbommen. Dat heeft de woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken Sean McCormack vanavond bekendgemaakt. Zesenveertig landen, waaronder België, die gisteren en vandaag in de Noorse hoofdstad Oslo hebben vergaderd, bereikten akkoord over een verbod op clustermunitie vanaf 2008.

Eens kijken of ze anders piepen als ze die krengen boven NY droppen...

Zolang er geld mee valt te verdienen, zullen ze niets verbieden...

zullen ze binnenkort wel gaan gebruiken voor iran.

Ideaal om vliegvelden te bombarderen.

dat amerika zijn eigen gang gaat was toch al wel duidelijk ???

Ach Amerika eigen gang... met Republikeinen in het bestuur zal je zulke dingen gewoon nooit kunnen veranderen, teveel banden met wapenhandel enzo.

Ok, heb me er niet in verdiept maar wat is er mis met clusterbommen. Ik dacht dat alle wapens k*t en onmenselijk zijn??

Clusterbommen werpen veel kleine bommetjes af. Veel van die krengen gaan niet af en hebben een opvallende kleur. Kinderen denken dat het speelgoed is en dan gaat ie opeens wel af. Er vallen heel veel burgerslachtoffers, vooral kinderen, door.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, heb me er niet in verdiept maar wat is er mis met clusterbommen. Ik dacht dat alle wapens k*t en onmenselijk zijn??

op mijnen na maakt geen enkel ander wapen meer burgerslachtoffers dan clusterbommen. Lijkt me meer dan genoeg argument om die krengen te verbieden...

in de war on terrorism is alles toegestaan he :(

Terug
Naar boven