Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D. zei:Laat het maar losbarsten, als we daar in de buurt toch al flink aan het rellen zijn, kunnen we iran prima even mee pakken. Als je het mij vraagt is het nog maar een kwestie van tijd. Als wij dit al roepen, hoever zijn ze dan in het Pentagon!?
Zelda zei:Zodra Iran echt aanstalten maakt een ander land 'weg te vagen', mag het van mij keihard aangepakt worden. Wegvagen is toch iets anders dan wat er in Irak is gebeurd, daar was alles er op gericht om het regime weg te krijgen, niet om iedereen uit te roeien.
De Joden hebben historisch gezien net zoveel recht daar te zijn als de Palestijnen, dus ik begrijp het punt van al die Arabieren niet. Als Israël had gewild had het de hele regio kunnen wegvagen maar dat hebben ze niet gedaan. Omgekeerd willen de Arabische landen Israël wel platgooien, sterker nog dat hebben ze al meerdere keren geprobeerd. En daarna steeds janken als ze weer een oorlog verloren dat israël een extra stukje grond inpikte.
Ach, dit geeft wel aan welke cultuur de beschaafdste is nietwaar?
DBC01 zei:En laten we dan meteen even de hoogste alarmfase afkondigen want logisch gevolg is natuurlijk dat we in navolging van Amerika een aantal dikke aanslagen kunnen verwachten.
Vroeger gingen wij helemaal niet als klein land actie ondernemen in dit soort Arabische haarden. Simpelweg omdat we de arrogantie en autoriteit niet hadden om het te doen en omdat we wisten dat we niet de héle wereld naar ons handje konden zetten. Die arrogantie en autoriteit hebben we nu nóg niet, maar lenen we van de Amerikanen die erop rekenen dat wij netjes in depas lopen achter hun reet aan, op weg naar een ver land waar we niks te zoeken hebben.
En meneer de president, wat gaan we doen na 'The Liberation of Iran?'.
Weer 'democratische verkiezingen' uitschrijven zeker, om vervolgens een regionaal handlangertje op die troon te zetten en de olie voor de SUV's goedkoper te maken?
'k Had 5 jaar geleden trouwens nooit gedacht dat ik zoiets zou neerzetten maar inmiddels is het buitenland-beleid van Amerika té doorzichtig voor ieder mens met een beetje IQ.
ZoutZak zei:Ah c'mon, het getuigt van wel heel weinig verstand om, tijdens de huidige malaise in Irak, te pleiten voor een interventie in buurland Iran!?
whaha, karma is hier de grootste agressie oproepende factor?
Zelda zei:Ik vind alleen dat Iran nooit de kans moet krijgen Israël weg te vagen. En de enige manier om dat te bereiken als ze zelf niet inbinden is militaire actie ja. Of vind jij dat we moeten wachten tot de eerste atoombom op Tel Aviv valt?