AndroidHealthClinic

VVD: minder Antillianen toelaten

Je hebt erover dat je de PVV te extreem vind. IEDERE partij moet sowieso water bij de wijn doen wanneer ze in de regering komen. Dus ook de PVV komt een stuk 'softer' uit de hoek indien ze in de regering komen.

Dan kun je dus al raden dat de VVD nog wat 'softer' zal worden en dan blijft er vrij weinig over van dit soort maatregelen.

Maargoed, blijkbaar begrijp je mijn punt niet.

Ik zeg alleen dat ik me kan vinden in de ideeën van de VVD, nergens zeg ik dat ik verwacht dat ze er allemaal doorkomen als ze gaan regeren..

Hmmz, uiteraard een goed punt. Ik vind echter wel dat de VVD steeds meer naar 'rechts' gaat. Zoals Verdonk al aangaf, was Rutte twee jaar terug wat meer richting GroenLinks, nu geheel de andere kant op. Hoop niet dat hij een graantje mee probeert te pikken van het succes van Wilders.

Twijfel wel een beetje tussen de VVD en de PVV moet ik eerlijk zeggen, maar blijf denk toch maar bij laatstgenoemde..

Hmmz, uiteraard een goed punt. Ik vind echter wel dat de VVD steeds meer naar 'rechts' gaat. Zoals Verdonk al aangaf, was Rutte twee jaar terug wat meer richting GroenLinks, nu geheel de andere kant op. Hoop niet dat hij een graantje mee probeert te pikken van het succes van Wilders.

Twijfel wel een beetje tussen de VVD en de PVV moet ik eerlijk zeggen, maar blijf denk toch maar bij laatstgenoemde..
Als dit waar is dan zou dat bij mij als kiezer toch bijzonder weinig vertrouwen opwekken. Of is de Nederlander dat alweer vergeten nu? Iemand die zo draait kan na de verkiezingen gewoon opnieuw een bocht maken natuurlijk...

Als dit waar is dan zou dat bij mij als kiezer toch bijzonder weinig vertrouwen opwekken. Of is de Nederlander dat alweer vergeten nu? Iemand die zo draait kan na de verkiezingen gewoon opnieuw een bocht maken natuurlijk...

Big T toch! Politiek is geen roeping maar een carriere :D.

Als kiezers zich al die vorige keren niet hadden laten betoveren door Harry Potter, of de mensen die dachten dat de PvdA een partij die opkomt voor de mensen die fysieke arbeid verrichten, maar gewoon VVD hadden gestemt dan waren deze voorstellen al eerder gedaan.
Dit is niet veel nieuws. Alleen nu luisteren mensen pas.

Daarnaast is PVV stemmen natuurlijk onzin. Buiten hun kortzichtige probleemstellingen, bestaat bijna de gehele partij uit mensen zonder bestuurderscapaciteiten. Net zoals LPF destijds, ineens uit zijn voegen gegroeit en overal en nergens machtsgeile mensen vandaan gehaald zonder enige besef van politieke skills. Dit is ook de rede dat geen partij samen met de PVV wil regeren. Dat is net zo iets als een mongooltje selecteren voor het Nederlands elftal. Hij doet het goed op feestjes, maar verder is hij weinig bekwaam.

Laatst bewerkt:

Het is niet echt "waar". Maar denk dat iedere partij zijn programma iets extremer heeft gesteld dan dat hij de laatste jaren uit de hoek is gekomen. Zie ook bijvoorbeeld de PVDA die nu een enorm links programma uit hebben gebracht, terwijl ze de laatste jaren niet erg links te noemen waren. Komt ook wel omdat ze in de regering zaten natuurlijk.
GroenLinks zie ik wel steeds meer liberale kanten krijgen, dus een coalitie met VVD en GL zie ik nog wel enigszins gebeuren.

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

Oke "beginnerbb" de communist.

haha, nice comeback.
Maar inderdaad, als communisme staat voor gelijk behandelen kan je me zo noemen inderdaad.

zijn die n*gers daar trouwens afstammelingen van ex slaven die de nederlanders hebben ingevoerd?

Stel die zelfde vraag op de Pontjesbrug in Willemstad eens aan een voorbijgsnger en je weet het antwoord.

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

Minder? Helemaal NIKS meer erin laten!

Dus ook geen Polen en Roemenen die goedkoop keukentjes plaatsen en bloembollenvelden leegplukken voor de helft van de prijs.

Ik hou van rechts:heart:

Terug
Naar boven