AndroidHealthClinic

wa kan ik doen

Nillo

Novice
Waardering
0
ik heb een vraagje ik zwem 2 keer per weer trek ik 20 baatjes schoolslag
ma ik zou graag wa breder worde en mijn vetbuik wegwerken
ik weeg 55 kg en ben 170cm
na de grote vakantie woog ik 49 ben dus goed gaan eten en heb toen een vetbuikje gekregen wa kan ik best doen

harder/meer zwemmen, hardlopen, goed voedingsschema (500 kcal onder je behoefte eten)

en krachttraining

Gast, je weegt 55 kilo en je wilt afvallen?
Ben je wel goed?

krachttraining!

• Topic Starter Topic Starter
ik wil niet afvallen ik wil bijkomen en eveneens de buik wegwerken

gast, ben je helemaal gek?
je kan echt ONMOGELIJK een buikje hebben als je zo weinig weegt! ik ben 7 centimeter groter dan jou, maar ruim 25 kg meer..

als je echt breed wil worden, moet je naar de gym gaan...veel eten (500 kcal boven je onderhoud, minstens) en genoeg eiwitten...

Denk dat je gewoon een slappe buik hebt, dat is wat anders dan een vetbuik. En als je skinny bent valt dat nog beter op.

ma ik wil niet skinny zijn wil dik worde alee breder

Dan zou ik beginnen met een goed fullbody schema bijv. Rippetoe en gaan vreten als een gek. Hoe oud ben je?

Edit, ik zie het al: 21
Lees de stickies maar eens goed over voeding en training.

Laatst bewerkt:
ok zal ik doen dank u

Ben je vanuit de kempen?

ben van limburg

Een cursus Nederlands en interpunctie, dat kan je doen!

Krachttraining, krachttraining en krachttraining. Als het je in de eerste plaats om je figuur gaat: vergeet cardio. Gezien je stats heb je echt spierweefsel nodig, en veel ook.

ik heb tamelijke fysiek opgebouwd door de 5 jaar krachttraining die ik tot nu toe deed en ook door te vreten natuurlijk
daar ik de laatste 2 jaar veel last had van nekpijn (artritis, nu al! op mn 27ste!!) zoek ik iets gelijkaardigs, denken jullie dat ik mn spieren kan houden en mischien zelfs nog verbeteren door bijna geen krachtsport meer en te gaan zwemmen inplaats?

Terug
Naar boven