MuscleMeat

Shocking News Waals minister toont middenvinger aan Vlaming tijdens debat

• Topic Starter Topic Starter
Is toch duidelijk dat het niet als 'obscene gebaar' bedoeld is. Weer gevalletje voorval opblazen in de media voor niets.

+ 1 Dat mensen geloven dat ze dit express doet:roflol: Alsof zij zich met zo'n kinderachtig gedoe zou bezighouden. Is gewoon een ongelukkig foutje, niet meer of niet minder.

Dit. Maar de sfeer in dit land is altijd zo geweest dat de Vlaams Nationalisten en de militante Franstaligen (à la Maingain en dat Delvaux mens) laten nooit een kans onbenut om lekker verontwaardigd te zijn. Maakt het wel een pak vermoeiender voor de rest van ons.

De slomo is geweldig. Maar, niks aan de hand, zo spreekt mijn ma ook als ze een punt wil duidelijk maken.

Ooit wel eens geprobeerd om je middelvinger als wijsvinger te gebruiken? Ik niet in ieder geval. Het zal wel een combinatie van arrogantie en kwaadheid zijn geweest.. :D

Het is niet moeilijk om je middenvinger op te steken op een manier dat het kan lijken op een vergissing. Maar moet jij eens proberen, per ongeluk je middenvinger opsteken, dat lukt niet zomaar, dat is een beweging die een specifiek aantal spieren in je hand vergt, dat kan haast alleen bewust. Dus zo duidelijk zou ik het niet noemen.

Klopt.

Terug
Naar boven