Fitness Seller

Waar best een PS3 kopen?

critmonster

Freaky Bodybuilder
Waardering
449
Ik zou een PS3 willen kopen als cadeau voor een vriend van mij. Waar kan ik dit het best doen?

Dacht zelf aan Mediamarkt?

(ik ben een Belg).

Uu waar de Ps3 het goedkoopst is ? :o

Waarom wacht je niet op de ps4 ?

sony-playstation-4-xl.jpg

Zou je maatje wel waarderen :P

Bedankt voor deze zeer nuttige bijdrage.

Aangezien ik niets ken van webshops of iets dergelijks en totaal niet thuis ben in de gamingwereld, zou ik niet weten waar ik het best kan kopen.
Oo maar dat wist ik natuurlijk niet maat, sorry voor de onzinnige bijdrage :(
mediamarkt lijkt me dan geen verkeerde keuze....

Beetje raar om iemand een ps3 cadeau te doen een paar maanden voordat de 4 uit komt, maargoed, mensen verschillen, misschien is je vriend er wel blij mee.

[Link niet meer beschikbaar]

Mediamarkt: 200euro
redcoon: 190euro

Even wachten tot de pricedrop eind dit jaar :D

Ik zou een PS3 willen kopen als cadeau voor een vriend van mij. Waar kan ik dit het best doen?

Dacht zelf aan Mediamarkt?

(ik ben een Belg).

t*ring, das al een redelijk duur cadeau, niet?

Of leef ik nog anno 2012 waar we elkaar bijvoorbeeld een fles Jack cadeau geven op 'n verjaardag :o

Of leef ik nog anno 2012 waar we elkaar bijvoorbeeld een fles Jack cadeau geven op 'n verjaardag :o

Gezien het maandelijks inkomen van dbb is een ps3 geven als cadeau de normaalste zaak van de wereld.

Zou het niet doen... Echt zonde van je geld.
Ps4 komt binnenkort uit dus dan is een ps3 semi waardeloos.

marktplaats

OO lol ik heb er nog een :roflol:
sterker nog 2 stuks :roflol::roflol:

maar goed, mijn hulp was onzinnig hé :p
ik zou ze ook zo weg doen (GRATIS wat moet ik ermee)
aangezien deze voor mijn F@H waren en een jaar geleden of zo is F@H gestopt (discontinued) op de consoles..

Nou succes nog hè ;)

OO lol ik heb er nog een :roflol:
sterker nog 2 stuks :roflol::roflol:

maar goed, mijn hulp was onzinnig hé :p
ik zou ze ook zo weg doen (GRATIS wat moet ik ermee)
aangezien deze voor mijn F@H waren en een jaar geleden of zo is F@H gestopt (discontinued) op de consoles..

Nou succes nog hè ;)

Epic thread backfire :roflol:

• Topic Starter Topic Starter

Sta ook een beetje verbaasd over de reacties moet ik zeggen, lijkt me toch nog steeds een beter cadeau dan de meeste mensen aan een vriend geven....

Maar gaat de PS3 dan meteen waardeloos worden wanneer de PS4 uitkomt? Volgens mij kan je toch nog zeker een jaar lang de nieuwste games spelen op een PS3? Als het niet langer is?

Sta ook een beetje verbaasd over de reacties moet ik zeggen, lijkt me toch nog steeds een beter cadeau dan de meeste mensen aan een vriend geven....

Maar gaat de PS3 dan meteen waardeloos worden wanneer de PS4 uitkomt? Volgens mij kan je toch nog zeker een jaar lang de nieuwste games spelen op een PS3? Als het niet langer is?

Klopt en ps3 games zijn niet compatible met ps4 dus spelen gebeurt nog lang zat.

Terug
Naar boven