XXL Nutrition

Waar best een PS3 kopen?

In het jaar 2008

• Topic Starter Topic Starter
Klopt en ps3 games zijn niet compatible met ps4 dus spelen gebeurt nog lang zat.

Dus volgens jou zou een PS3 gewoon een prima cadeau zijn?

Sjeezus man, ik kan niet begrijpen dat mensen hier zo bijdehand reageren. Lijkt me toch dat niet veel mensen een cadeau van 200 euro geven aan een vriend...

Misschien toch met een pot whey en PWO houden, zoals elk ander jaar...

Laatst bewerkt:
Dus volgens jou zou een PS3 gewoon een prima cadeau zijn?

Sjeezus man, ik kan niet begrijpen dat mensen hier zo bijdehand reageren. Lijkt me toch dat niet veel mensen een cadeau van 200 euro geven aan een vriend...

Misschien toch met een pot whey en PWO houden, zoals elk ander jaar...

Niets bijdehands aan. Mensen delen alleen niet dezelfde mening als jou.

En dat je 200 euro uit wilt geven aan een cadeau wil nog niet zeggen dat het cadeau die 200 euro waard is.
Dat een PS3 semi waardeloos is nadat de PS4 is uitgekomen is natuurlijk een beetje overdreven en ook is het best een prima cadeau. Zou het alleen zelf niet doen, omdat de PS4 binnenkort uitkomt en 400 euro kost. Zou dan eerder met 4 vrienden afspreken om alleen 100 euro in te leggen en dan de PS4 pre-orderen.

Maargoed dit gaat een nutteloze discussie worden, om antwoord te geven op je vraag :

http://www.kieskeurig.nl/console/sony/playstation_3_12gb/prijzen/bezorgen/1098992#prijzen.

en een vriend van mij verkoopt z'n ps ook wel voor 50 euro ofzo. Als je interesse hebt kun je pm'en dan kan ik hem eventueel voor je bellen en vragen naar de prijs.

Ik zou best nog wel een ps3 cadeua willen krijgen. Kan ik voor weinig geld alsnog die paar goeie PS3
exclusives op de kop tikken en spelen :)

Maar als je met enkele vrienden 100€ kan samenleggen voor een PS4 zou dat natuurlijk wel superieur zijn ;)

Circa 200 euro cadeau voor een vriend? Je loverboy? Vriend, vriend? Waar hebben we het over precies lol?

• Topic Starter Topic Starter
Als je een goede baan hebt wel misschien. Maar als ik elke "goede" vriend een 200 euro cadeau geef, ben ik vrij snel blut.

Ik doe dat ook niet elk jaar, maar af en toe mag weleens ;) vorig jaar nog een combiticket voor Werchter cadeau gedaan aan een vriend... moet toch kunnen. Ik krijg zelf ook af en toe wel wat :)

Terug
Naar boven