MuscleMeat

Waar bestellen jullie?

Power Supplements haal ik het, goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar nu vind ik supps onzin dus bestel ik niks meer.

Haha, vanwaar de ingeving?

Ik moet het ook niet zo hebben van supplementen, er zijn er die wel wat helpen (veronderstel ik) maar die zijn mij zeker die prijs niet waard, verre van.
Het enige supplement dat ik gebruik is een eiwitpoeder, roseacre farm proteinpowder van de US, recht van de boerderij puur gedroogd ei-eiwit zonder enig ander toevoegen, spotgoedkoop en heel goed gerief, 45€ ofzo voor 5 kilo. Als ik dan zie naar de prijzen van de zo populaire whey, dan wordt ik ziek en de eerste die zegt tegen mij dat whey zo superieur is aan het gewone eiwit doet me nog steeds lachen.

Die zijn gewoon super duur. Maar als je mailt krijg je korting. Als je niet mailt word je genaaid. Klinkt als oplichting. Zeker niets bestellen daar dus!

mja,

de prijzen zijn niet duurder dan de andere winkels in belgie...meer nog,ze verzenden elke maand nieuwsbrieven met kortingen en actie's.op de site kan je het het ook af en toe zien als aankondiging...

Vind het nogal een zware bewering die je doet.Is zeker niet nodig want ze hebben een goede service.

is trouwens :spam:

al zijn posts zijn reclame voor healthfactor

mja,

de prijzen zijn niet duurder dan de andere winkels in belgie...meer nog,ze verzenden elke maand nieuwsbrieven met kortingen en actie's.op de site kan je het het ook af en toe zien als aankondiging...

Vind het nogal een zware bewering die je doet.Is zeker niet nodig want ze hebben een goede service.

mdyshop.nl

Daar haal ik mijn stuff vandaan!!

gr

Omdat crea niet werkt bij mij en aan whey heb je niks als je genoeg eiwitten met je voeding binnenkrijgt.

Over producten met namen als "mass stack XXXtreme growth" die "5 lbs of lean muscle within a week" beloven of test boosters zal ik het maar niet hebben :D Enige 'supplementen' die imo echt werken zijn roids en ander spul van dat kaliber

Laatst bewerkt:
Omdat crea niet werkt bij mij en aan whey heb je niks als je genoeg eiwitten met je voeding binnenkrijgt.

Over producten met namen als "mass stack XXXtreme growth" die "5 lbs of lean muscle within a week" beloven of test boosters zal ik het maar niet hebben :D Enige 'supplementen' die imo echt werken zijn roids en ander spul van dat kaliber, maar daar wacht ik wel even mee. Ik ken een aantal mensen die geneeskunde gaan studeren dus receptjes fixen later zal niet zo'n probleem zijn ;)

So stoer he! Echt stoer! :eek:

• Topic Starter Topic Starter
thx voor de reacties, kheb al wat zitten zoeken en ik ga bestellen bij de workoutshop, ze zeggen zelf dat ze het verschil van de prijs aftrekken als je kan bewijzen dat ze hetzelfde product ergens anders goedkoper verkopen.:D

Xxl Nutrition

Hallo
Ik bestel al mijn voedingssupplementen bij XXL NUTRITION het is van uitstekende kwalitieit en goede service,zie de website van XXL

greetz

Laatst bewerkt:
hmm ik haal het uit de winkel goodforyou shop in mijdrecht wel duur al zeg ik het zelf

be-fitshop.nl

super service snelle levering.
BE FITSHOP online

ik heb er de elite shake besteld van storm,een voor mij totaal onbekend merk maar lekker smaak en zeer goede kwaliteit :D Aanrader

Haha, vanwaar de ingeving?

Ik moet het ook niet zo hebben van supplementen, er zijn er die wel wat helpen (veronderstel ik) maar die zijn mij zeker die prijs niet waard, verre van.
Het enige supplement dat ik gebruik is een eiwitpoeder, roseacre farm proteinpowder van de US, recht van de boerderij puur gedroogd ei-eiwit zonder enig ander toevoegen, spotgoedkoop en heel goed gerief, 45€ ofzo voor 5 kilo. Als ik dan zie naar de prijzen van de zo populaire whey, dan wordt ik ziek en de eerste die zegt tegen mij dat whey zo superieur is aan het gewone eiwit doet me nog steeds lachen.

Hoe kom je hieraan dan, waar kan je dat bestellen?

bestellen?

Bestellen duurt me te lang, ik dacht dat het direct leverbaar was???

Terug
Naar boven