XXL Nutrition

waar blijft die gain

powertrainer07

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
hey, momenteel 7tal weken ver in mijn 3de kuur: 500mg test e/ 500mg primo

ben nog steeds maar een kleine 2kg bijgekomen... aan men voeding training kan het niet liggen, eerste 2kuren had ik goede resultaten met test E only op 500mg (zit ondertussen ook op 4500kcal)

wel had ik deze kuur in het begin arimidex genomen om prolactine gyno te voorkomen maar hier ben ik al bijna 2 weken met gestopt, dus kan het ook niet meer zijn

zou mijn lichaam gewend geraakt zijn aan 500mg test E? of is het de primo die wat tegenhoud?

vanaf september zal ik starten met HGH en ga ik verder op test only voor de eerste 12 weken, daarna wordt het tren test....

maar om nu goed bij te komen, zou ik stoppen met de primo en de test al verhogen naar 750mg? of wat kan ik doen?

PERSOONLIJK, had ik de test op 750 gezet, mayb 1000 zonder primo.

Das die ari ook al ben je er al 2 weken vanaf. heeft zeker weer paar weken nodig

• Topic Starter Topic Starter
Das die ari ook al ben je er al 2 weken vanaf. heeft zeker weer paar weken nodig
weet je dit zeker? test E toch verhogen wanneer ik met hgh start? ****ing arimidex! raad ik iedereen ten sterkste af om preventief te gaan gebruiken!

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

1e 2 kuren waren precies hetzelfde?
1ste 2kuren waren op 500mg/W

2de kuur was begin van dit jaar, hierna heb ik een bridge gedaan met winstrol van een 6 weken op 20mg/dag en daarna begonnen met test/primo

kerel primo heeft tijd nodig dus wacht even nog af, minimaal 12 of 14 weken kuren met primo

Kcal wellicht ietsjes opschroeven?

e kerel hoeveel ben je gedaald in je bf???

mischien ben je wel 3 a 4 procentje gedaald en als je dan 2 kilo nog is bent aangekomen heb je al een winst van 6 a7 kilo duss???///

e kerel hoeveel ben je gedaald in je bf???

mischien ben je wel 3 a 4 procentje gedaald en als je dan 2 kilo nog is bent aangekomen heb je al een winst van 6 a7 kilo duss???///

Hier zat ik ook meteen aan te denken.

Gebruik je trouwens humangrade of underground?

had ik ook al aan gedacht maar is niet zo, van 14 naar 13.4

had ik ook al aan gedacht maar is niet zo, van 14 naar 13.4

Bij dezelfde persoon laten meten? Want verschillen van 2 a 3% tussen verschillende metingen zijn schering en inslag. Vooral bij diegenen die er niet veel ervaring in hebben, het meten bedoel ik dan.

Bij dezelfde persoon laten meten? Want verschillen van 2 a 3% tussen verschillende metingen zijn schering en inslag. Vooral bij diegenen die er niet veel ervaring in hebben, het meten bedoel ik dan.
is door sportarts gemeten en heb zelf ook een meettang, we meten beide hetzelfde

Prolactine gyno? Ben je ff helemaal kwijt hoor. Dat zou dus zeggen dat je begint te lacteren, nog eenvoudiger: je maakt melk aan.

Het is ook niet de bedoeling om anti-oestrogenen bij het begin af aan mee te laten lopen, enkel als het NODIG is. Dan had je beter andere anabole middelen gekozen.

Prolactine gyno? Ben je ff helemaal kwijt hoor. Dat zou dus zeggen dat je begint te lacteren, nog eenvoudiger: je maakt melk aan.

Het is ook niet de bedoeling om anti-oestrogenen bij het begin af aan mee te laten lopen, enkel als het NODIG is. Dan had je beter andere anabole middelen gekozen.
ik had vochtafscheiding uit mijn linker tepel en voelde hierachter een knobbeltje, heb toen als behandeling parlodel gekregen "bromocriptine" en ben aan de start van mijn nieuwe kuur begonnen met arimidex, wat dus goed fout was, wou met arimidex de gyno voorkomen...

Ok, nu snap ik het. Soms worden die termen nogal eens door elkaar gehaalt. Maar er moet al flink wat mis zijn, bij wijze van spreken denkt je lichaam dat je net zwanger was en begint melk te maken ...

Ok, nu snap ik het. Soms worden die termen nogal eens door elkaar gehaalt. Maar er moet al flink wat mis zijn, bij wijze van spreken denkt je lichaam dat je net zwanger was en begint melk te maken ...
goh, wie weet? zal eens een predictor gaan halen straks... :D

nee, heb je enig idee wat ik kan doen?

Als je last hebt van prolactine gyno is femara een oplossing. Vaak voorbij zien komen. Kan zelfs helpen tegen bestaande knobbeltjes. Niet nemen tijdens je kuur, want het remt je gains enorm.

Succes!

Terug
Naar boven