XXL Nutrition

waar blijft die gain

• Topic Starter Topic Starter
Als je last hebt van prolactine gyno is femara een oplossing. Vaak voorbij zien komen. Kan zelfs helpen tegen bestaande knobbeltjes. Niet nemen tijdens je kuur, want het remt je gains enorm.

Succes!
oké thanx! heb ik genoteerd! dus je denkt ook dat mijn gains tegen gehouden worden door de arimidex, het is nu wel al 2 weken geleden dat ik het gebruikte...kan er niets meer aan veranderen, het gaat dus nog wel terug goed komen?

het komt zeker goed man maak je niet druk, de gains gaan komen zeer zeker en mischien ook als je straks daadwerkelijk gaat gainen idee om tot week 14 te gaan kuren weet niet voor hoe lang je wilde kuren maar als je gains komen en je stop al in week 10 is dat beetje zonde en met primo kan je 14 weken wel hebben

succes man hoor ut nog wel

het komt zeker goed man maak je niet druk, de gains gaan komen zeer zeker en mischien ook als je straks daadwerkelijk gaat gainen idee om tot week 14 te gaan kuren weet niet voor hoe lang je wilde kuren maar als je gains komen en je stop al in week 10 is dat beetje zonde en met primo kan je 14 weken wel hebben

succes man hoor ut nog wel
neenee, als de primo op is dan ga ik aan de hgh, ik denk dat primo dan net gaat opgebruikt zijn, start ik hgh op 4iu per dag 5 dagen per week en dit voor een 9 maand denk ik, in het begin met test only proberen op 750mg en daarna mss boldenone of tren of dergelijk...

ik zat op 4000kcal wat al boven onderhoud is voor mijn gewicht, nu zit ik op 4500kcal, kan het niet aan liggen

Hoezo voor je gewicht? Er is geen vaste waarde voor een bepaald gewicht. Kcal inname is afhankelijk van persoon tot persoon. Je bf is toch lichtjes gedaalt. Ik zou proberen meer te eten.

En al aan de HGH terwijl je maar 83kg weegt bij 1.80? Zou nog niet aan de hgh gaan...

Hoezo voor je gewicht? Er is geen vaste waarde voor een bepaald gewicht. Kcal inname is afhankelijk van persoon tot persoon. Je bf is toch lichtjes gedaalt. Ik zou proberen meer te eten.

En al aan de HGH terwijl je maar 83kg weegt bij 1.80? Zou nog niet aan de hgh gaan...
ik wil hgh gaan gebruiken om mijn gains te behouden en voor de vetverbrandende functie

ik wil hgh gaan gebruiken om mijn gains te behouden en voor de vetverbrandende functie

Dat zal je tegen gaan vallen bro. Zelfs met groeihormoon val je terug en er zijn betere vetverbranders op de markt.

Nog een vraagje die me net te binnen schiet en misschien al gevraagd is (maar ben lui). Hoeveel pauze zat er tussen deze en de vorige kuur?

---

7de week op test? ben je vooruit gegaan met je kracht of is dat ook blijven hangen? misschien een idee om je trainings manier aan te passen en ook zorgen dat je wat meer rust neemt zodat je het erbij kunt eten, als je bv snelle stofwisseling hebt en daarbij flink traint kost het je allemaal extra kcal onthou dat.

als jij zegt dat je voeding in orde is, zou ik vanaf nu je training gaan aanpakken, ik weet niet hoe vaak je nu traint en hoe lang maar doe dan eens bv om de dag trainen met een max van 45 min voluit trainen. pak 1 grote spiergroep en wat kleins erbij.

voorbeeld:

ma - borst - bicep
wo - rug - benen
vrij - schouder - tricep

enz enz...

Heb je er al eens aan gedacht dat je gear fake (ondergedoseerd)kan zijn ?

Dat zal je tegen gaan vallen bro. Zelfs met groeihormoon val je terug en er zijn betere vetverbranders op de markt.

Nog een vraagje die me net te binnen schiet en misschien al gevraagd is (maar ben lui). Hoeveel pauze zat er tussen deze en de vorige kuur?
gaat groeihormoon niet goed zijn om gains te behouden? staat nochtans bijna overal zo beschreven als eigenschap, kan hierdoor ook langer gaan kuren aan 1 stuk door, en zoals ik al zei was er een bridge van 6 weken tussen mijn vorige test E kuur en deze
7de week op test? ben je vooruit gegaan met je kracht of is dat ook blijven hangen? misschien een idee om je trainings manier aan te passen en ook zorgen dat je wat meer rust neemt zodat je het erbij kunt eten, als je bv snelle stofwisseling hebt en daarbij flink traint kost het je allemaal extra kcal onthou dat.

als jij zegt dat je voeding in orde is, zou ik vanaf nu je training gaan aanpakken, ik weet niet hoe vaak je nu traint en hoe lang maar doe dan eens bv om de dag trainen met een max van 45 min voluit trainen. pak 1 grote spiergroep en wat kleins erbij.

voorbeeld:

ma - borst - bicep
wo - rug - benen
vrij - schouder - tricep

enz enz...
hey leroy, momenteel train ik 5 dagen per week goed intensief, ervoor en erna eet ik onmiddelijk goed

Laatst bewerkt door een moderator:
gaat groeihormoon niet goed zijn om gains te behouden? staat nochtans bijna overal zo beschreven als eigenschap, kan hierdoor ook langer gaan kuren aan 1 stuk door, en zoals ik al zei was er een bridge van 6 weken tussen mijn vorige test E kuur en deze

hey leroy, momenteel train ik 5 dagen per week goed intensief, ervoor en erna eet ik onmiddelijk goed

Ik heb volgens mij een jaar hgh genomen (verschillende, ook hg) en kan nou niet echt zeggen dat ik er enige voordeel van heb gehad, behalve een beetje sneller cutten (wat dus met andere middelen veel goedkoper kan).

Die winny bridge is niet te hoog geweest nee, wel raar dat je nu niet goed gaint.
Maar even wat belangrijker dan nummertjes.....wat zegt de spiegel??

Ik heb volgens mij een jaar hgh genomen (verschillende, ook hg) en kan nou niet echt zeggen dat ik er enige voordeel van heb gehad, behalve een beetje sneller cutten (wat dus met andere middelen veel goedkoper kan).

Die winny bridge is niet te hoog geweest nee, wel raar dat je nu niet goed gaint.
Maar even wat belangrijker dan nummertjes.....wat zegt de spiegel??
spiegel zegt iets droger maar ook geen grote verandering eigenlijk, ik kijk ook dagelijks in de spiegel en meermaals per dag, zoals iedereen wss :p

dus dan vind jij hgh geen goed idee? had er nochtans vrij veel hoop op gezet

spiegel zegt iets droger maar ook geen grote verandering eigenlijk, ik kijk ook dagelijks in de spiegel en meermaals per dag, zoals iedereen wss :p

dus dan vind jij hgh geen goed idee? had er nochtans vrij veel hoop op gezet

Tja weetje, het is gewoon zonde want ik vond het massa-behoud niet merkbaar en dan zou je het alleen voor vetverbranding doen wat dus vet duur is voor een vetverbrander. Als je echt wilt groeien van hgh zou je denk ik wel flink moeten doseren

---

misschien moet je toch eens proberen b.v. voor 2 weken eens 3 x in de week te gaan trainen of echt max 4 x zodat je voldoende rust gaat pakken, korte trainings sessies, en nog meer gaan eten. als je dit doet moet je geheid aankomen en anders is er iets niet goed.

Proberen kan nooit kwaad, nooit geschoten is altijd mis.....

Tja weetje, het is gewoon zonde want ik vond het massa-behoud niet merkbaar en dan zou je het alleen voor vetverbranding doen wat dus vet duur is voor een vetverbrander. Als je echt wilt groeien van hgh zou je denk ik wel flink moeten doseren
en je hebt een jaar aan de hgh gezeten? welke dosis nam je dan? en welke AAS nam je erbij?
misschien moet je toch eens proberen b.v. voor 2 weken eens 3 x in de week te gaan trainen of echt max 4 x zodat je voldoende rust gaat pakken, korte trainings sessies, en nog meer gaan eten. als je dit doet moet je geheid aankomen en anders is er iets niet goed.

Proberen kan nooit kwaad, nooit geschoten is altijd mis.....
oké, thanx voor de tip, zal 2 weken lang 4x per week gaan trainen en kijken wat het doet

hey, momenteel 7tal weken ver in mijn 3de kuur: 500mg test e/ 500mg primo

ben nog steeds maar een kleine 2kg bijgekomen... aan men voeding training kan het niet liggen, eerste 2kuren had ik goede resultaten met test E only op 500mg (zit ondertussen ook op 4500kcal)

wel had ik deze kuur in het begin arimidex genomen om prolactine gyno te voorkomen maar hier ben ik al bijna 2 weken met gestopt, dus kan het ook niet meer zijn

zou mijn lichaam gewend geraakt zijn aan 500mg test E? of is het de primo die wat tegenhoud?

vanaf september zal ik starten met HGH en ga ik verder op test only voor de eerste 12 weken, daarna wordt het tren test....

maar om nu goed bij te komen, zou ik stoppen met de primo en de test al verhogen naar 750mg? of wat kan ik doen?

Ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar je hebt de stats voor een 1e kuur, en je wil nu al met GH beginnen?

Lichaam gewent aan 500mg Test ??

Laatst bewerkt:
zal hier even wat duidelijkheid brengen over mijn achtergebleven gain!

ben nu 1 week bezig zonder de primo en gewoon doorgegaan op test, onmiddelijk ging mijn gewicht omhoog en sta ik nu op 86kg, voor mij dus nooit geen primobolan meer in me reet, mss reageert men lichaam er slecht op ofzo

zal hier even wat duidelijkheid brengen over mijn achtergebleven gain!

ben nu 1 week bezig zonder de primo en gewoon doorgegaan op test, onmiddelijk ging mijn gewicht omhoog en sta ik nu op 86kg, voor mij dus nooit geen primobolan meer in me reet, mss reageert men lichaam er slecht op ofzo

Wat heb ik je gezegd?;)

Je lichaam is net als die van een ander.
Maw is primo gewoon niet voor iemamd die echt resultaten wil zien.
En ja, met een milde steroide als primobolan, kom je van een koude kermis thuis.
Daarom zul je mij dus ook nooit iets nemen zoals primo of boldenone.
Weggegooit geld in mijn opinie.
Masteron ga ik wel spoedig gebruiken, maar das puur om de laatste grammetjes vet er af te peuteren.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven