AndroidHealthClinic

Waar Diablo3 Collec. Edition bestellen en op 15 mei geleverd krijgen?

Al op budgetgaming.nl gekeken?

bol.com

• Topic Starter Topic Starter
Nope, daar niet te verkrijgen

Op 15 mei kan je em gewoon in de winkel kopen hoor, dus snap 't sowieso niet.

Nope, daar niet te verkrijgen

http://www.bol.com/nl/p/games/diabl...10436/index.html?Referrer=ADVNLTWE00201200099 is hij nu ook te pre-orderen,
maar zoals ik in pb al had vermeld er zullen aankomende week meerdere sites komen waar je hem kan pre-orderen aangezien sinds gister de release datum pas is vrij gegeven.

Kom maar op met die karma.

Ik vraag me nu eigelijk af of die ce wel die 40 a 50 euro extra waard is voor vleugeltjes en 2 armor kleurtjes... Rest kan me namelijk gestolen worden.

bro je bent helemaal gek als je voor wat pixels 40 tot 50 euro meer neer gaat tellen. Daarnaast verwacht ik dat ingame mensen je ook alleen maar voor gek verklaren dus dat het niet echt cool is oid.

trying to wake you up bro, don't do it!

Ligt er natuurlijk aan hoe groot fan je bent :), zelf zit ook te twijfelen om me pre-order ce te cancelen en een digital serial te orderen, grote voordeel is dat je het spel dan direct hebt bij de launch om 00:00.

Kazamafury is ****ing right! Met het boek in de ce veeg ik me kont af, aan de soundtrack en usb heb ik ook geen zak, want diablo 2 heb ik al en de wings in de game kan je vast alleen maar gebruiken in town. Daarnaast zal iedereen met die speciale kleurtjes lopen!

You woke me up bro! Gewoon digitaal via battle.net en dan om 00.00 knallen!

Laatst bewerkt:
Waar hebben jullie het nou elke keer over.

Waar hebben jullie het nou elke keer over.

Ik zit op me tel dus is lastig uit te leggen, maar google op:

Diablo 3 en daarna op Diablo 3 collectors edition, dan snap je het.

De diablo 3 collectors edition is een zogenaamde verzamelitem die zo'n 50 procent van de spelers zullen hebben met wat shit spulletjes en zoals kazamafury het beschrijft wat extra pixels en daar betaal je dan 40a 50 euro meer voor...

Ik zit op me tel dus is lastig uit te leggen, maar google op:

Diablo 3 en daarna op Diablo 3 collectors edition, dan snap je het.

De diablo 3 collectors edition is een zogenaamde verzamelitem die zo'n 50 procent van de spelers zullen hebben met wat shit spulletjes en zoals kazamafury het beschrijft wat extra pixels en daar betaal je dan 40a 50 euro meer voor...

Prima toch, het is maar eenmalig, en het zal hoogstwaarschijnlijk een spel worden waar je jaren van plezier van hebt.

DBB is gonna conquer Diablo 3!
Zit wel goed met al me nachtdiensten ^^

DBB is gonna conquer Diablo 3!
Zit wel goed met al me nachtdiensten ^^

Vraag me af dat wanneer ik me oude nickname gebruik dat mensen me nog herkennen, denk 't wel, was toen echt 15 ofzo, ben nog een keer naar een lanparty geweest ook, zijn vaak hele andere figuren dan je verwacht.

Dat is wel weer zoooo! Mmm, dillema.. Haha

Terug
Naar boven