XXL Nutrition

Waar Diablo3 Collec. Edition bestellen en op 15 mei geleverd krijgen?

• Topic Starter Topic Starter
Denk er nog wel even over na.weet 1 van jullie hoe ik de trial wow uit mijn accounthoek kan verwijderen in battle.net. Ik kan nu niet in topics reageren op battle.net, omdat die aangeeft dat ik een trial account heb op wow.

enig idee wat jullie gaan spelen? witchdoctor wordt t voor mij denk ik.

Oo ee oo ah ah ting tang walla walla bing bang baby!

Denk dat het een Demon Hunter of Wizard gaat worden maar weet het nog niet zeker.

• Topic Starter Topic Starter
Monk of barbarian, ben altijd een melee fan geweest. Snelheid van de monk met zijn exploding palm! Bammm!

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 10:31 ----------

We zouden eigelijk met dbb leden in een game gaan spelen :P

Zal wel zat mensen tegenkomen van vroeger, ga nu ook met mic spelen, veel leuker.

Ik ga sowieso eerst als de hardste melee, in het begin heb je nog wel eens de neiging om snel dood te gaan omdat je die enemies niet kent, met barb ofzo blijf je wel 't langst leven :p en melee skills etc leer je een stuk makkelijker dan al die magic shit etc.

Zou gewoon voor de CE gaan, heb je het artbook van SC2 CE gezien? Damn biatch! :P
Wat boeit het nou of je een paar uurtjes meer moet werken voor die 40-50 euri

Gister Diablo 1 weer geinstalleerd, uitgespeeld, nooit gedacht dat Diablo zo easy was, d8 dat ik er vroeger echt dagen aan besteed had :S

Nu maar weer even Diablo 2 installeren..

Zou gewoon voor de CE gaan, heb je het artbook van SC2 CE gezien? Damn biatch! :P
Wat boeit het nou of je een paar uurtjes meer moet werken voor die 40-50 euri

Gister Diablo 1 weer geinstalleerd, uitgespeeld, nooit gedacht dat Diablo zo easy was, d8 dat ik er vroeger echt dagen aan besteed had :S

Nu maar weer even Diablo 2 installeren..

Diablo I zou ik nog wel kunnen spelen op single player, II heb ik te erg grijs gespeeld, dus voor minder ga ik het nu toch niet doen met alle missies erbij "volgens het boekje".

Ik weet nog dat ik soms iets achter me aan had waardoor ik snel weg probeerde te komen :roflol: scheet dan soms in me broek ook, je kreeg wel altijd een goed item van elke baas, dat is zo cool van Diablo.

Terug
Naar boven