duivelskoek
Novice
- Waardering
- 0
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Power Supplements
ik heb deze, ben er tevreden over
ik heb de smaak vanille en proeft prima, gemend met water.
daarbij is dit ook nog is whey isolaat wat ietsje beter opneemt en minder kans tot geen kans op puistjes![]()

Ik ben gelijk wezen google naar aminotabletten.
Als dosering gebruik zeggen ze 1 tablet per 8 kg lichaamsgewicht. Moet ik dan 10 tableten slikken per dag als ik 80 kilo weeg? ze verkopen potten per 250 tableten
dit is dan toch niet goedkoper? Gebruik jij aminotabletten.
Ik ben gelijk wezen google naar aminotabletten.
Als dosering gebruik zeggen ze 1 tablet per 8 kg lichaamsgewicht. Moet ik dan 10 tableten slikken per dag als ik 80 kilo weeg? ze verkopen potten per 250 tableten
dit is dan toch niet goedkoper? Gebruik jij aminotabletten.
ik slik al jaren amino's,vind ik persoonlijk veel beter dan whey.
Hoeveel je moet slikken? 7amino's zijn ongeveer 140gr eiwitten dus tel maar uit hoeveel jij nodig hebt,ik weet niet hoeveel je uit je voeding haalt.Amino's zijn wel degelijk beterkoop
Weet niet wat voor amino's jij hebt.. 
Hoeveel je moet slikken? 7amino's zijn ongeveer 140gr eiwitten dus tel maar uit hoeveel jij nodig hebt,ik weet niet hoeveel je uit je voeding haalt.Amino's zijn wel degelijk beterkoop
.zo dan moet ik eff weten welke amino's jij gebruikt want wil ik dan ook wel. of je word hard genept.
wat is daar zo raar aan??het zijn die van Globel Strenght ,super amino 9200
wat is daar zo raar aan??het zijn die van Globel Strenght ,super amino 9200