MuscleMeat

waar is jw nog te koop

muscletotaal heeft die ook voor goedkope prijs

• Topic Starter Topic Starter
59 euro...muscletotaal....is niet echt goedkoop

Proradost... werkt J.W. nu opeens wel bij je|??

sedert een week begint het toch een beetje te werken.
IK neem nu ook een week Bam....zou het daar iets mee te maken hebben ???
Rarara ??

iniedergeval suc6 met je zoektoght

zie hiervoor....heb er al gevonden in België

Succes

Niemand kopen!!! heb er ****ing gyno van gekrege na maar 1 week:( morgen naar dokter heb nog nooit iets gebruikt

??????? hmmmmmm.....wat bedoel je ????

2 weken geleden heb ik u een prive bericht gezonden en heb ik een beetje uitleg gegeven over waar ik dacht dat ze daar alri producten verkochten ik ben nog nie kunnen gaan kijken want ik zit met men been in de gips klote kan niets doen

Laatst bewerkt:
2 weken geleden heb ik u een prive bericht gezonden en heb ik een beetje uitleg gegeven over waar ik dacht dat ze daar alri producten verkochten ik ben nog nie kunnen gaan kijken want ik zit met men been in de gits klote kan niets doen

In de gits? ???

Lees ik nu goed dat je na slechts 1 week gebruik plots gyno kreeg van jw?

Ja zat zo ben 1 weekje bezig kracht ging goed omhoog, maar merkte ook andere dingen zoals woede aanvallen acne.
En van morgen onder douchen harde grote knobbel achter linker tepel:(

Ik ben nu iedereen aan het waarschuwen wat moet ik doen? :eek:

Het lijkt me sowieso een goed idee om een oestrogeenremmer te nemen. Als je niet aan Nolvadex kunt komen, probeer dan 6-OXO of iets vergelijkbaars(bijv. Trione van Nutraplanet)

Ik heb zelf altijd nolvadex in huis voor het geval dat het een keer mis gaat met zulk soort supplementen. Je weet maar nooit...

Ja zat zo ben 1 weekje bezig kracht ging goed omhoog, maar merkte ook andere dingen zoals woede aanvallen acne.
En van morgen onder douchen harde grote knobbel achter linker tepel:(

:roflol: Tuurlijk man

Moest ik jou zijn zou ik mijn verhaal eens op bodybuilding.com posten, daar zitten er Alri reps die je vast met plezier helpen.

JW kan je gewoon bestellen bij XXL Nutrition. Gisteren 2 potjes besteld, nu net binnen gekomen :D

:roflol: Tuurlijk man

Moest ik jou zijn zou ik mijn verhaal eens op bodybuilding.com posten, daar zitten er Alri reps die je vast met plezier helpen.

Dit is dus echt niet leuk pff, heb gewoon een dikke knobbel achtermijn linker tepel helpt nolvadex?iemand

Terug
Naar boven