MuscleMeat

Waar kan ik het beste online kopen?

gewoon bij de supermarkt ;)

als je echt interesse hebt: Bodyenfitshop.nl, Perfectbody.nl en zo zijn er nog genoeg en iedereen heeft zo zijn favo... maar ik zou eerst voor een goed eetschema zorgen (mocht je die nog niet hebben) want sups zouden niet meer dan een aanvulling op je dieet moeten zijn

De mijne komt vanbij powersupplements.nl, goed spul.

• Topic Starter Topic Starter
Dit eet ik nu ongeveer klopt nog niet helemaal ik wil graag s'ochtends shake nemen ipv de kwark, net voor de training en net na de training ook een shake.

8:00 / 9:00

250 gram kwark met handje rozijnen
250 ml melk (halfvol)
banaan

11:00
3 boterhammen met kip/kalkoen/

13:00

4 boterhammen met kalkoen of kipfilet

15:00
3 boterhammen met pindakaas / kalkoen / kipfilet

17:30
avond eten:
250 gram aardappelen
200 gram groenten
genoeg vlees

18:45 tot 21:00 +/- trainen

Net voor het slapen:
250 gram kwark met handje rozijnen
250 ml melk

Totaal +/-: KCAL: 3598 Eiwitten: 206,2 Koolhydraten: 399,9

als ik iets bestel dan komt het van bodybuilding.com
vind ik wel makkelijk, en het scheelt me enorm.
Gewoon 1x redelijk grote aankoop doen, en bam, je ben voor 2/3 maanden klaar:D

mensen, lees eens beter, hij vraagt waar je voeding koopt, hij geeft zelfs zn voedingsschema door. Niet om interessant te doen met supplementen dus, supplementen zijn supplementen, het is iets extra's en deze jongen weet dat. Hij gaat voor de echt werkende dingen, voedsel! Anders had ie et wel in de suppsectie gegooid. Je gaat in de supp sectie toch ook geen AAS sites plaatsen of wel dan?

:rolleyes:

Lijkt me eerder een verkeerd geplaatste thread. Een whey gainer als voeding? Moved dus.

Lijkt me eerder een verkeerd geplaatste thread. Een whey gainer als voeding? Moved dus.

HiHIHi DuSs

anyway, kijk eens bij onze boardsponsoren. Zelf heb ik goede ervaringen met XXLNutrition en Sportfood ;). Goedkoop en goede kwaliteit, en nog goede en snelle service ook. :thumb:

HiHIHi DuSs

anyway, kijk eens bij onze boardsponsoren. Zelf heb ik goede ervaringen met XXLNutrition en Sportfood ;). Goedkoop en goede kwaliteit, en nog goede en snelle service ook. :thumb:

idd, ik bestel ook meestal van sportfood en xxlnutrition en heel tevreden over.

goede keus :)

choco is erg lekker van die whey ;)
btw, hoe meer kg je besteld, hoe goedkoper et wordt]

die 2+megagrow zou een hele goede totaal zijn van supps die je helpen met groei

bedoel je trouwens Whey of Weight gainers?

• Topic Starter Topic Starter
goede keus :)

choco is erg lekker van die whey ;)
btw, hoe meer kg je besteld, hoe goedkoper et wordt]

die 2+megagrow zou een hele goede totaal zijn van supplementen die je helpen met groei

hoe moet ik betalen?
bankgiro of acceptgiro????

Terug
Naar boven