AndroidHealthClinic

Waar kan ik het beste online kopen?

• Topic Starter Topic Starter
haha hee gozer, ik bestel mijn spullen altijd via Welkom bij Bardolino - Sports Nutrition & Total Body Care Bardolino wereld site echt waar! en dat je niet kan betalen met die p dat betekent dat het ingevoerde rekening nummer van de Postbank is dan moet je het gewoon zo doen (voorbeeldnummer natuurlijk) P459688

Ja het was inderdaad het probleem met die P het is inmiddels gelukt, toch bedankt voor je reactie;)

nog een vraagje over iets heel anders, hoe citeer ik 2 berichten zodat ik dat in 1 bericht kan plaatsen?:o

Ja het was inderdaad het probleem met die P het is inmiddels gelukt, toch bedankt voor je reactie;)

nog een vraagje over iets heel anders, hoe citeer ik 2 berichten zodat ik dat in 1 bericht kan plaatsen?:o

je kopieerd tekst uit bericht 1 en je citeerd bericht 2, dan doe je ctrl-v waar je die tekst wil hebben die je gekopieerd hebt en dan klik je hierboven op het tekstballonnetje (tussen het bergplaatje en het hekje) je kan ook al dat knopje drukken en dan daartussen in die tekst kopieren. zo moet het lukken!

Of je klikt gewoon op dit knopje [Afbeelding niet meer beschikbaar] ;)

kijk tussen de sponsors en vergelijk een beetje :)

POWER SUPLEMENTS voor whey...............is volgens mij de goedkoopste 90%isolaat die er in nederland te koop is.
snel en netjes, mailde dat ik wel 's een ander smaakje wou proberen en had de volgende dag samples in huis van al hun andere smaken.............prima service dus.
alleen zeer beperkt assortiment.
dus voor overige sups BODY&FIT SHOP.
veel keus...................goedkoop..............snel. .................wordt netjes gereageerd, zowel op mail als aan de telefoon.
kreeg vorige week een groote bus no explode en een rekening voor 2 kleintjes [foutje]
dus ik bellen.........sturen ze gewoon nog een kleine bus na.............voor 't ongemak.
had ik ineens ipv 15€ teveel betaald 30€ winst.

DAT IS NOG "S SERVICE

bodyenfit of xxl.
xxl zeer degelijke eigen merk!
bodyenfit heel goedkoop middelmatige kwaliteit bij eigen huismerk, maar de prijzen van de merk producten zijn onverslaagbaar plus shakebekers etc!

www.bodylab.nl altijd goeie kwalteit en scherpe prijzen
chek vooral de whey, creatine ethyl ester en arginine alpha keto glutarate.

Wat maakt de rekening die je krijgt uit wanneer je al vooruit betaald hebt?

speciaal voor karl:rolleyes::
het door mij betaalde bedrag kwam over een met de [te hoge] rekening.
had ik de waarde van de zending betaald en had daar alleen 't verkeerde papiertje bij gezeten was ik idd niet gaan zeuren.

dat had de rest van jullie wel begrepen toch????
of ben ik echt zo onduidelijk???

Terug
Naar boven