AndroidHealthClinic

Waar kan ik posters van Arnold Schwarzenegger aankomen?

johanheeze

Competitive Bodybuilder
Waardering
30
Lengte
1m87
Massa
92kg
Ik ben bij EXPO geweest, die had ze niet.
Ze verwezen mij door naar www.posters.nl, had ze ook niet.
Posters.nl verwees mij weer door naar www.art.com en JA!
Die heeft ze, maar ik heb ze liever uit NL alleen weet ik niet of iemand weet waar ik ze evt. kan bestellen?
Hier staan wel leuke tussen alleen zijn deze (vrij prijzig) en niet altijd van (film)poster formaat en nog eens uit het buitenland.
Als ik ze zo niet kan aankomen was ik van plan gewoon een plaatje te laten uitvergroten in een foto-shop, als dat werkt.

Link: http://eu.art.com/asp/display-asp/_...ld&TNID=1&ui=C55023A26FCB4EF7A71EAEFC287039A8

12147818.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Karma voor tips natuurlijk..:rocknana:

Denk dat er vroeger posters van arnold in de large (www.large.nl) stonden, nu vind ik ze wel niet terug op de website, maar misschien wel in de catalogus?

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, ik heb ze een e-mail gestuurd.
Bij de videotheek zou ik het daar kunnen proberen?
Misschien hebben ze nog wat van een zijn films..

Die posters die je kan bestellen via die link zijn maar heel klein. 28x43 cm. Dat wil ik amper een poster noemen. Via Videoland heb je inderdaad goede kans dat ze er gemakkelijk aan kunnen komen, maar zul je alleen z'n filmposters kunnen krijgen :(

Precies, zijn geen niet echt op filmformaat grootte dat vond ik jammer want eigenlijk zoek ik dat formaat ja

Rasterbaten en levensgroot uitprinten! Kost je geen moer aan printkosten, het is alleen wel eventjes een uurtje knutselen.

voorbeeldje;
1816.jpg

Uber fout voorbeeld :D

Je kan het via de website doen. Afbeelding uploaden, website maakt er een PDF'je van in de grootte die jij wilt. Puntgrootte, kleur of zwart wit, alles kan je instellen.

Nog beter is om de niet web-versie te downloaden, bij webversie krijg je kader om elke pagina heen.
Standalone versie download je hierrrr.

In de bioscoop als ze een goede film draaien van Arnie hebben ze vaak van die reclame-posters, kan je eens proberen te vragen of ze erna (na de film) een paar over hebben, lukt vaak wel, suc6 verder.:)

Damn Jelmer!!

dus dit plaatje komt van het witte huis, niet gehackt ofzo??

Nog een voorbeeldje hoe ik rasterbate heb gebruikt;

Was voor aankleding van een fout beach feest.
Waardeloos opgeplakt en kader aan laten staan, het kan dus netter.

Deze 'poster' is bijna 2 meter hoog.

Thanks Guys :) ik zal het morgen eens op mijn gemak bekijken, karma voor jullie.

op ebay.com

typ maar eens in!

Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens.

In het buitenland genoeg maar weet iemand nederlandse sites waar ze te koop zijn?

Ik wil de officieele film poster van Commando uit 1985, karma voor de gouden tip:P

Terug
Naar boven