MuscleMeat

Waar koop je je noten?

Kastel

Dutch Bodybuilder
Waardering
26
Lengte
1m72
Massa
73kg
Hey,

Noten zijn zodanig duur en het lijkt me dat je ze lang kan houden.

Ooit vertelde mij iemand dat ze heel goedkoop aangekocht werden en veel duurder doorverkocht?

Dus mijn vraag is:
- Hoelang kun je noten houden?
- Waar kan je ze goedkoop halen (Ben zelf in Belgie) Want zo 3 of 4 euro betalen voor een klein bakje noten vind ik wel heel duur.

staat houdbaarheidsdatum op. ik koop me pindas bij de c1000 250gram voor 69 cent. en me notenmix bij de aldi 200 gram voor geen idee.

ik liep vandaag op de markt en daar koste 200 gram nootjes 4 euro :roflol:

staat houdbaarheidsdatum op. ik koop me pindas bij de c1000 250gram voor 69 cent. en me notenmix bij de aldi 200 gram voor geen idee.

ik liep vandaag op de markt en daar koste 200 gram nootjes 4 euro :roflol:

Pinda's zijn peulvruchten :D

Ik haal ze zelf op de zwarte markt in beverwijk, extreem goedkoop. 1kg cashews rond de 6€, amandelen ook zoeits.

Het goedkoopste is idd zoals strongman al zei de aldi, gezoute cashews zijn vaak het goedkoopst, ongezoute haast niet te vinden maar gewoon in een vergiet even wassen en op de verwarming zetten.
Bij die notenbars enz naaien ze je.

6 euro vind ik niet extreem goedkoop, lijkt me sterk dat het in de supermarkt meer dan 1,5 euro kost voor 250 gram.

500 g voor 3 euro bij de lidl

0.99

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je betaald gewoon een bepaalde kg prijs ervoor...sommige noten zijn duurder dan de andere...
Noten kan je lang houden, mits je ze droog / donker opbergt.
Bij de groothanden (sligro bijv.) betaal je voor een kg een lagere prijs dan de kg prijs in de supermarkt. Bijv. 1kg pijnboompitten kost bij de sligro 17 euro en in de winkel ligt de kg prijs (per 100 gram bakjes) op 24 euro ofzo.

Bij natuurwinkels/reformwinkels heb je ook noten te koop, wel kleinere verpakking maar wel de keuze uit ongebrande en ongezouten noten.

De Makro heeft ook grotere hoeveelheden walnoten bvb voor een redelijke prijs.. anders gewoon de Aldi :)

Terug
Naar boven