XXL Nutrition

Waar ligt de grens?

inVorm

Colossal Veteran
Elite Member
20 jaar lid
wappie
10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
11.763
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Dit topic om Eddy's log niet te verzieken:

Zo'n kuur zou ik nog niet nemen al zou ik t tot de wereldkampioenschappen schoppen, maar ja ik ben pas net begonnen met kuren dus wie weet praat ik er over 5 jaar wel anders over, hoewel ik me ooit voorgenomen heb de grens te stellen bij clen, insuline en sth. Ik verbaasde me in het begin ook een beetje dat er hier op t forum zo ligt over gedacht wordt en liggen we hier maar gewoon maar een paar jaar achter op de Amerikaanse forums. Dit is 1 van meerdere dingen waarvan ik vind dat we dat land niet in moeten volgen, vooral omdat de prijzen van dit soort producten lijken te dalen.

Dit is slechts mijn mening maar ik zag dus idd dat ik niet de enige was die er zo over denkt.

De grens moet ieder voor zich bepalen.

Ik denk wel hoe langer je gebruikt, hoe eerder je geneigd bent de grens te verleggen daar middelen waar je 2 jaar geleden absoluut overtuigd zou zijn geweest deze niet te gebruiken. :)

Ik was altijd wat benauwd voor slin, nu gebruik ik het met regelmaat enkele weekjes en dan weer een periode niet.

Ik merk het ook dat de grens verschuifd,Ik dacht eerst alleen maar 1x deca,test,D-boll.

Maar zit nu al weer een monsterkuur te plannen met STH,IGF-1 L3,SLIN,Tren,test,EQ.

:D:D:D:D:D

de grens ligt bij mij voorlopig bij as. dus geen slin, hgh enz.
in de 'golden age'liepen allemaal verschrikkelijke beesten rond waarbij de meesten vh forum totaal in het niets vallen.
dat geeft toch te denken. kuur gewoon met beleid en houd geduld!!

daar komt eveneens bij dat de lange termijn gevolgen van bv. igf-1 niet algemeen bekend zijn. de mensen die daarmee begonnen leven nu nog (simpel gezegd, en kort door de bocht, denk bv. aan yates)
dus daar blijf ik vooralsnog vanaf.
wil mijn kleinkinderen wel zien opgroeien :)

dennis999 zei:

daar komt eveneens bij dat de lange termijn gevolgen van bv. igf-1 niet algemeen bekend zijn. de mensen die daarmee begonnen leven nu nog (simpel gezegd, en kort door de bocht, denk bv. aan yates)

precies bro

dennis999 zei:
de grens ligt bij mij voorlopig bij as. dus geen slin, hgh enz.
in de 'golden age'liepen allemaal verschrikkelijke beesten rond waarbij de meesten vh forum totaal in het niets vallen.

goede post

In principe kun je mbv AAS alleen al een zeer mooie fysiek creeren. Ik heb puur vanuit nieuwsgierigheid 30 dgn IGF gebruikt om te zien wat het me doet.

Behalve dat ik er een stuk gedefinieerder uit kwam te zien had het verder niet veel toegevoegde waarde mbt massaopbouw IMO.

Veel gasten hier op t board gebruiken IGF enkel voor de pomp en iets meer definitie. Ik zou enkel daarvoor nooit een researchroid pakken waarvan de gevolgen (met name mbt onwikkeling van een kankercel!) niet bekend zijn.. Just my opinion :)

Ik houd het bij bepaalde middelen die al lang in de handel zijn en al langer gebruikt worden als k op aarde ben.

Daarnaast ben ik voorstander van licht kuren.

Ben er ook steeds meer van overtuigd dat spul uit de apotheek maar de helft van de doseringen nodig heeft als dat van underground labs en dergelijke dus mijn grens heb ik dit maal overschreden om te testen (underground lab spul) Dat ga ik in de volgende kuur testen.

ik verkondig dus een goed doordacht standpunt met vele medestanders;)

Capoeirist zei:
Ik houd het bij bepaalde middelen die al lang in de handel zijn en al langer gebruikt worden als k op aarde ben.

Daarnaast ben ik voorstander van licht kuren.

Ben er ook steeds meer van overtuigd dat spul uit de apotheek maar de helft van de doseringen nodig heeft als dat van underground labs en dergelijke dus mijn grens heb ik dit maal overschreden om te testen (underground lab spul) Dat ga ik in de volgende kuur testen.

250mg/ml is 250mg/ml. UG lab of pharma stuff. Dat maakt dus echt helemaal niets uit. :)

En 3 lichte kuurtjes om het resultaat van 1 zware kuur te krijgen is mijn inziens slechter voor je gezondheid dan die ene zwaardere. Lichte kuur of niet, je gooit je eigen hormoonproductie toch 3x opverhoop, tot 3x toe gaan je cholesterol levels schommelen etc.

True, je kan ook overdrijven door 1 gigantische te nemen (GH, slin, AAS, T3 in gruwelijke hoeveelheden), maar ik heb het nu even niet over die extremen.

Tja ik heb sowieso ooit mijn bedenkingen over jongens die het eigenlijk nooit echt vet zullen schoppen in de BB wereld en die toch juicen bij het leven. Iedereen is natuurlijk wijs genoeg om zijn eigen keuzes te maken maar ik heb toch wel eens het idee dat er wat mensen zijn die op lange termijn enorme spijt zullen gaan krijgen van deze keuzes. Je hebt maar 1 lichaam en op jonge leeftijd ben je je niet zo bewust denk ik van de gevolgen. Als je op je oude dag flinke lichamelijke probs krijgt vanwege het groot willen zijn in je jonge jaren jah ik denk dat je jezelf dan toch wel eens voor je kop kan slaan. Wat is het je waard om nu zo groot te zijn? 20 jaar lang lichamelijke problemen op latere leeftijd?

Rob G zei:
Tja ik heb sowieso ooit mijn bedenkingen over jongens die het eigenlijk nooit echt vet zullen schoppen in de BB wereld en die toch juicen bij het leven. Iedereen is natuurlijk wijs genoeg om zijn eigen keuzes te maken maar ik heb toch wel eens het idee dat er wat mensen zijn die op lange termijn enorme spijt zullen gaan krijgen van deze keuzes. Je hebt maar 1 lichaam en op jonge leeftijd ben je je niet zo bewust denk ik van de gevolgen. Als je op je oude dag flinke lichamelijke probs krijgt vanwege het groot willen zijn in je jonge jaren jah ik denk dat je jezelf dan toch wel eens voor je kop kan slaan. Wat is het je waard om nu zo groot te zijn? 20 jaar lang lichamelijke problemen op latere leeftijd?

Des te groter, des te beter gevoel je als BBer over jezelf hebt. Ik denk dat dat er mee te maken heeft.

Leviathan zei:
Des te groter, des te beter gevoel je als BBer over jezelf hebt. Ik denk dat dat er mee te maken heeft.

Jah ik snap natuurlijk wel waarom mensen het doen. Want je wil altijd groter en meer anders zou je wel een beachboy worden ofzo :) Ik denk alleen dat veel mensen niet echt stil staan bij hoe klote het eigenlijk als je daadwerkelijk ernstige klachten krijgt. Vele denken dat het wel los zou lopen met die problemen of iets van 'ach ook al ga ik een paar jaar eerder dood dat vind ik niet zo erg'. Maar het wil niet zeggen dat je een paar jaar eerder dood bent, het kan ook betekenen dat je een significant deel van je leven in het ziekenhuis kan doorbrengen. Ben je eindelijk met je pensioen na een heel leven werken en krijg je dat soort shit. En dan baal je als een stekker dat je dit jezelf aan hebt gedaan voor een paar kilo's spiermassa die je al lang en breed kwijt bent. Natuurlijk zal dit voor het overgrote gedeelte niet opgaan, maar de kans is er zeker, en het zou je maar overkomen...

eigenlijk niks aan Rob-Crystal-Meth-G toe te voegen. Maar dat betekend dat ik voor niks heb getypt, dus ik voeg toch wat toe... :D

Sommige mensen moeten eens goed nadenken wat nou hun doel is. In het begin boek je nog geweldige vooruitgang met hele bescheiden kuurtjes. Maar als je van alles en nog wat in je bil moet drukken voor een paar kilo spierwinst terwijl je niet het talent hebt om echt wat in de sport te bereiken dan moet je je toch echt eens afvragen of het de gezondheidsrisico’s, het gedoe en het geld wel waard is.

Heb 2 keer wat ge-experimeneerd met a.a.s. en ben alle winst weer kwijtgeraakt (best een naar gevoel: 10 kg kwijtraken in 2 weken tijd door griep). Daarna heb ik eens goed nagedacht of het het allemaal waard is en het antwoord is Nee.

Ik zal nooit op een bb-podium belanden en ik zal nooit kunnen leven van de krachtsport (te weinig talent). Dat is al 1 reden om geen a.a.s. meer te gebruiken.
En daarnaast ben ik nu al prima tevreden met mijn lichaam (vooral i.v.m. hoe ik er 4 jaar geleden bij liep :D) en zijn de doelen die ik voor ogen heb ook zonder a.a.s. te verwezenlijken. Dat is de belangrijkste reden om geen a.a.s. meer te gebruiken.

Als ik de 40 of 50 gepasseerd ben ga ik denk ik wel aan de HRT (is 750 mg test per week nog steeds HRT? :D), maar verder is a.a.s. voor mij overbodige luxe. En dat geld voor vrijwel iedereen op dit board.

Laatst bewerkt:
Ik heb een doel gesteld als grens, en dat doel wil ik halen zonder daarvoor belangrijkere dingen in het leven te moeten laten. Zolang ik het doel kan bereiken wat financieel haalbaar is ben ik tevreden. Ik ga nl ook nog graag op vakantie en mijn huis moet ook betaald worden iedere maand. Bodybuilding komt bij mij echt niet op de eerste plaats! Ik heb een tijdje zo gedacht, maar die droom vergaat je snel. Neemt niet weg dat als je een grote ambitie hebt er niet helemaal voor moet gaan. Absoluut doen wat je hart je ingeeft.

Voor velen ligt de grens voorbij het onbereikbare;)

MrJ zei:
250mg/ml is 250mg/ml. UG lab of pharma stuff. Dat maakt dus echt helemaal niets uit. :)

Infinity zei:
Dat slaat inderdaad als een lul op een drumstel.

Ik heb het over de hoeveelheid werkzame stof die erin zit. Bij UG labs is , naar mijn mening, de hoeveelheid werkzame stof niet gelijk aan officiele medische producten.

Verbaas mij iedere keer over de doseringen die men hier neemt en over de doseringen die ik andere hoor/zie nemen en dan zie hoeveel ze aankomen.

ik zou iedereen juist aanraden om eerst 2x licht te kuren, misschien zelfs 3x, en dan pas zwaarder te gaan. Als je meteen zwaarder gaat moet je straks sowieso al van die extreme doseringen en combinatie's gaan maken.

Roy zei:
Ik heb een doel gesteld als grens, en dat doel wil ik halen zonder daarvoor belangrijkere dingen in het leven te moeten laten. .

en zo is het maar net. Vele halen de top niet die ze willen bereiken, terwijl als ze iets minder hoog willen ze juist heel veel kunnen bereiken. Daarnaast zonder werk+huis geen bodybuilding, prioriteiten stellen.

Ik kan via het werk 10 dagen naar een voormalig rampgebiedom te helpen heropbouwen.. ik baal nu dus dat ik aan het kuren ben. Maar zet het kuren wel door nu anders krijgik van 2 dingen spijt (niet afgemaakt kuur + niet naar ander vreemd land) Nu is het puur lichamelijke ontwikkeling, had graag daar de geestelijke ontwikkeling nog stuk meegekregen verder.

Terug
Naar boven