Fitness Seller

Waar ligt de grens?

Capoeirist zei:
Ik heb het over de hoeveelheid werkzame stof die erin zit. Bij UG labs is , naar mijn mening, de hoeveelheid werkzame stof niet gelijk aan officiele medische producten.

De labtests spreken voor zich kerel.

Tuurlijk zullen UG labs niet snel in staat zijn batches te produceren waarin alles tot de mg correct is, maar then again, ook pharma stuff heeft dat niet altijd.

UG labs zijn een zeer waardevol alternatief voor de door fakes verziekte AAS markt. Door de bank genomen zijn deze qua werkzame stof gewoon gelijk aan het 'origineel'.

ik zou iedereen juist aanraden om eerst 2x licht te kuren, misschien zelfs 3x, en dan pas zwaarder te gaan. Als je meteen zwaarder gaat moet je straks sowieso al van die extreme doseringen en combinatie's gaan maken.

Zie eerder genoemde nadelen van licht kuren. True, je eerste kuren moet je niet te zwaar nemen, maar te licht heeft een uiteindelijk averechts effect op je gezondheid.

MrJ zei:

Enerzijds waar, anderzijds op het moment dat er labtests in NL worden uitgevoerd en waarvan duidelijk is dat het ook echt uit gevoerd is dan neem ik die niet meer met een korreltje zout.

Ik kan ook diploma's halen op universiteit van south africa , if you catch my drift. ;)

Tuurlijk zullen UG labs niet snel in staat zijn batches te produceren waarin alles tot de mg correct is, maar then again, ook pharma stuff heeft dat niet altijd.

Moeten ze ook niet doen, worden ze te duur :)

UG labs zijn een zeer waardevol alternatief voor de door fakes verziekte AAS markt. Door de bank genomen zijn deze qua werkzame stof gewoon gelijk aan het 'origineel'.

Tuurlijk is het een goed alternatief. Zou het graag alleen eens vergelijken met de helft van de doseringen met medische spullen (apotheek) , en dat ga ik dan ook maar eens doen over 6 maanden.

Zie eerder genoemde nadelen van licht kuren. True, je eerste kuren moet je niet te zwaar nemen, maar te licht heeft een uiteindelijk averechts effect op je gezondheid.

Daarom vind ik 500 als eerste kuur al erg hoog, zie ander topic. Gelukkig maar dat iedereen een andere mening heeft en dat het geen moddergooi potje word. Iedereen moet doen en laten wat hij/zij zelf wil. :)

MrJ zei:

Ik heb labtests gezien van GS, GG en MRP waarvan er een paar binnen de vastgestelde normen vallen. Helaas hebben ze niet de mogelijkheid tot reproduceerbaarheid hiervan omdat ze niet over de hightech apparatuur beschikken.

Maar een goede benadering is anders ook niet slecht.

Capoeirist zei:
Enerzijds waar, anderzijds op het moment dat er labtests in NL worden uitgevoerd en waarvan duidelijk is dat het ook echt uit gevoerd is dan neem ik die niet meer met een korreltje zout.

Ik kan ook diploma's halen op universiteit van south africa , if you catch my drift. ;)

Een officiele labtest is een officiele labtest. Ook daar valt niets op te bedingen kerel. :)

Tuurlijk is het een goed alternatief. Zou het graag alleen eens vergelijken met de helft van de doseringen met medische spullen (apotheek) , en dat ga ik dan ook maar eens doen over 6 maanden.

Die dosering is dus hetzelfde. :)

Daarom vind ik 500 als eerste kuur al erg hoog, zie ander topic. Gelukkig maar dat iedereen een andere mening heeft en dat het geen moddergooi potje word. Iedereen moet doen en laten wat hij/zij zelf wil. :)

Erg hoog hangt van de situatie af.

In jouw geval voor iemand met heel wat trainingservaring, geen AAS maagd meer is en boven de 100kg zit is het een heel normale dosering. :)

Leviathan zei:
Ik heb labtests gezien van GS, GG en MRP waarvan er een paar binnen de vastgestelde normen vallen. Helaas hebben ze niet de mogelijkheid tot reproduceerbaarheid hiervan omdat ze niet over de hightech apparatuur beschikken.

Maar een goede benadering is anders ook niet slecht.

En er zijn ook labtest waarbij de werkzame stof hoger is. :)

Punt blijft dat eerdere bewering dat UG labs 2x zoveel minder werkzame stof bevatten niet klopt. :p

MrJ zei:
Een officiele labtest is een officiele labtest. Ook daar valt niets op te bedingen kerel. :)

Ik zei al, je kunt ook diploma's bestellen. Zolang het uit een lab komt uit een land als US wat ver weg ligt en wat niet traceerbaar of niks is..

Erg hoog hangt van de situatie af.

Had het over ander topic, ging over hte eruit laten van dianabol ja of nee, eerste kuur werd test only 500 per week.

MrJ zei:
Punt blijft dat eerdere bewering dat UG labs 2x zoveel minder werkzame stof bevatten niet klopt. :p

2x misschien niet, maar zullen over 6mnd es kijken of ik dan agressiever ben en meer neuk zin heb als nu met lagere doseringen :p

en voor nu ga ik trainen..

Capoeirist zei:

Ik weet in welk lab de testen worden uitgevoerd. Dat is een onafhankelijk Amerikaans lab dat door de FDA (Food & Drugs Administration) is erkend.

MrJ zei:
En er zijn ook labtest waarbij de werkzame stof hoger is. :)

Ik ben het bij UG labs nog nooit tegengekomen, daarintegen kent iedereen de extreem lage uitslagen in het verleden van sommige human grade vervalsingen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben het helemaal met Rob G eens, we hebben het hier over "short term thinking". Maar dat wordt toch altijd gepareerd met de opmerking: Ik wordt toch niet oud. En dan lichamelijk op 50-ste versleten zijn en dan idd je laatste 20 jaar van je leven in een t*fus leiden doorbrengen (maar ach daar hebben we morfine voor).
Het is allemaal zo elkaar tegensprekend vooral omdat BBing een lange termijn sport is die ook nog eens goed voor je donder kan/zou moeten zijn.
Ook geloof ik idd dat de grens zelf verlegd wordt helaas. Zie: Peukie > Blowtje > Niffie > etc. (ja ook ik) Mss dus wel wijs om jezelf grenzen op te leggen voordat je met de duivel gaat dansen.

inVorm zei:
Mss dus wel wijs om jezelf grenzen op te leggen voordat je met de duivel gaat dansen.

Die grenzen worden vaak vanuit je opvoeding al meegegeven, alleen worden ze tijdens de puberteit vaak al vergeten en verlegt (ja ook ik!!!! :D )

mijn doel is groot en freaky te worden,whatever it takes!!!!en ik weet dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

de grens ligt waar het licht uit gaat...

Ik ben het in dit topic met alle posts van MrJ eens.

Er bestaat geen twijfel dat de labrapporten echt zijn en wie daar nog aan wil twijfelen is gewoon paranoia!

250mg is 250mg....simpel zat.

Het heeft weinig zin om opzettelijk te gaan onderdoseren aangezien de grondstoffen zelf helemaal zo duur niet zijn,het is het totaalplaatje waar je naar moet kijken.

Testo zei:

Er bestaat geen twijfel dat de labrapporten echt zijn en wie daar nog aan wil twijfelen is gewoon paranoia!

Het heeft weinig zin om opzettelijk te gaan onderdoseren aangezien de grondstoffen zelf helemaal zo duur niet zijn,het is het totaalplaatje waar je naar moet kijken.
wel mee eens maar:
2 of 3 jaar geleden heb ik keertje tren USA gehad (zou wel een of andere homebrewer uit usa zijn geweest) die was 100mg/ml en die was echt ongelooflijk goed, ook qua side-effects...geen een tren van de UG-labs die ik heb geprobeerd heeft dat ooit kunnen evenaren (zelfs bij 150mg niet)...vind dit eigenlijk vrij maf, omdat van zowel al die labs de tren zeker de juiste hoeveelheid tren bevat (al die tests bewijzen dat)....
Zou dit komen omdat die shit van die pellets-shit is gemaakt ipv poeders?

Evengoed hou ik nog wel van tren:D...

Testo zei:

Het verschil tussen 50mg/ml meer of minder ligt financieel gezien onder de, laten we zeggen, 2 euro per vial.

Het exacte bedrag zal ik maar ff buiten beschouwing laten :)

Voor dat geld ga je niet lopen onderdoseren, dan is overdoseren eerder aantrekkelijk ;)

Laatst bewerkt:
Testo zei:

Nou geweldig toch, ik ben liever paranoia als goed gelovig en injecteren met mengelmoes van bijvoorbeeld olijf olie met test.

Te voorzichtig kan niet als het gaat om dingen injecteren in jezelf. Als iemand daar anders over denkt, best, maar dan zou ik eens nadenken over grenzen..

Terug
Naar boven