XXL Nutrition

Waar of niet waar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anoniem129810

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
92kg
Hallo mijn naam is arnold.
ik zie veel jongeren rond begin 20 of iets ouder anabolen gebruiken. vervolgens hoor ik ze praten dat ze na een anderhalf / 2 jaar trainen dat ze bijvoorbeeld 140 kg kunnen bankdrukken setjes van 8 a 10 reps.(vaak zonder bewijs)
ik zelf ben natural en train al een jaar of 5.
En mijn 1 max rep is 150kg.
Mijn vraag is, is het überhaupt wel mogenlijk dat je zo'n niveau kan bereiken met anabolen in zo'n korte periode?
Want vaak denk ik dat het lulkoek is maar ben wel nieuwsgierig hoe mensen met ervaring er over denken.

Fake, Arnold is niet natural.

Niet natural. Arnold is fake.

Natural is fake, Arnold niet?

Je wilt weten wat andere mensen duwen bij het bankdrukken als ze kuren? Lekker belangrijk

sowieso waar een maat van mij arie kan 200 drukken en die doet insuline groeihormonen enzo echt zware shit man

Dat je hiervoor ook speciaal een account aanmaakt:roflol:. Het zit je wel erg dwars he. Mensen die kuren gaat nu eenmaal sneller vooruit dan naturals, dus je word van alle kanten ingehaald door je gym buddies. Deal with it

Arnols is fake, natural niet?

Ik kuur niet,maar maakt mij ook niet uit dat gasten die het wel doen sneller vooruitgang maken dan ikzelf. En maakt mij ook niet uit dat ze sterker zijn dan ik.

En waarom de fixatie op het benchen? Heb jij een benchfetisj mss?

En ja met kuren kan je snel vooruitgang boeken is toch geen geheim ofzo.

Lekker boeiend hoeveel iemand anders drukt. Hou je gewoon met jezelf bezig.

Altijd dat gezeik hoeveel iemand bencht, die gasten hebben zelf vaak nog geen één kniebuiging gedaan.

Bij mij bij basic fit benchen ze niet eens. Soms curlt er iemand 100+kg terwijl de ander hem van onderen spot, en zo nu en dan drukken ze een halve rep.

Bij mij bij basic fit benchen ze niet eens. Soms curlt er iemand 100+kg terwijl de ander hem van onderen spot, en zo nu en dan drukken ze een halve rep.
Teamwork man.

Maar nee even serieus, als ik een vreemde moet spotten op de bench, ben ik altijd uitgeput van het curlen en dan gaat ie achteraf " Zo dat ging best wel makkelijk hé!"

Teamwork man.

Maar nee even serieus, als ik een vreemde moet spotten op de bench, ben ik altijd uitgeput van het curlen en dan gaat ie achteraf " Zo dat ging best wel makkelijk hé!"
Ik zeg gewoon dat ik alleen de laatste rep spot, als ze meer willen reppen moeten ze van het gewicht er maar wat van af halen:o

Teamwork man.

Rerack je de bar dan niet gewoon zelf? je gaat niet lopen trekken aan een bar omdat diegene zn ego groter is dan zn spierkracht....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven