XXL Nutrition

Waar op controleren

Timmehh

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
115kg
Vetpercentage
13%
Goeiedag,

Heeft iemand een lijst met alle punten waar op gecontroleerd moet worden bij het controleren van je bloedwaarden?

PM mag ook. Alvast bedankt!

Daar is geloof ik een sticky over gemaakt en op mijn profiel staan er ook een paar

Hematocriet, lipidenprofiel en lever- en nierfunctie is nooit 'n slecht idee om te meten. ALAT, ASAT, GGT, totaal cholesterol, HDL- en LDL-cholesterol, triglyceriden, eGFR en creatinine.

Hematocriet, lipidenprofiel en lever- en nierfunctie is nooit 'n slecht idee om te meten. ALAT, ASAT, GGT, totaal cholesterol, HDL- en LDL-cholesterol, triglyceriden, eGFR en creatinine.

Je zet er nogal wat op en vergeet zo ongeveer het belangrijkste LH, FSH, oestradiol, SHBG, test.
Je wilt wel weten wat je basis was en waar je weer naar toe moet werken voor volledig herstel.

Leverfunctie zou ik 1x doen vooraleer je begint maar niet daarna als je geen orals gebruikt (of eens per jaar oid).
HDL, LDL, triglyceriden, zou ik liever doen na 3-5 weken in de kuur.
Maargoed, het is allemaal al vaak besproken inderdaad.

30. Ik wil een bloedtest laten doen, wat moet ik laten testen?

Onderstaande punten zullen in de meeste gevallen volstaan. Eventueel kan je je cholesterol levels (LDL en HDL) ook laten meten. Weet wel dat je behoorlijk wat uren daarvoor niet gegeten mag hebben.

URL:
Bepaling Eenheid Norm waarde
gamma GT U/l 10-50
ASAT (SGOT) U/l 10-40
ALAT (SGPT) U/l 5-45
LDH U/l 175-400
natrium mmol/l 136-145
kalium mmol/l 3.6-5.0
kreatinine umol/l 80-120
LH U/l 2-12
FSH U/l 1-8
Testosteron nmol/l 10 - 40

(e)GFR mag daar ook wel bij.

30. Ik wil een bloedtest laten doen, wat moet ik laten testen?

Onderstaande punten zullen in de meeste gevallen volstaan. Eventueel kan je je cholesterol levels (LDL en HDL) ook laten meten. Weet wel dat je behoorlijk wat uren daarvoor niet gegeten mag hebben.

URL:
Bepaling Eenheid Norm waarde
gamma GT U/l 10-50
ASAT (SGOT) U/l 10-40
ALAT (SGPT) U/l 5-45
LDH U/l 175-400
natrium mmol/l 136-145
kalium mmol/l 3.6-5.0
kreatinine umol/l 80-120
LH U/l 2-12
FSH U/l 1-8
Testosteron nmol/l 10 - 40

Is dit hetzelfde als je blast en cruise doet? Als je dit regelmatig moet testen ben je toch wel een heleboel geld kwijt.

Ik heb dat gewoon gekopieerd en geplakt uit de sticky's kost net geen 100 euro geloof ik. Je kan ook even kuurlog van powerbuilding op een testoflesje en meer even helemaal doorspitten? Paar maanden geleden zag ik daar een foto langskomen van waarop hij zich heeft laten testen

Ik heb dat gewoon gekopieerd en geplakt uit de sticky's kost net geen 100 euro geloof ik. Je kan ook even kuurlog van powerbuilding op een testoflesje en meer even helemaal doorspitten? Paar maanden geleden zag ik daar een foto langskomen van waarop hij zich heeft laten testen

Ga ff checken.:)

Is dit hetzelfde als je blast en cruise doet? Als je dit regelmatig moet testen ben je toch wel een heleboel geld kwijt.

Nee, je gaat natuurlijk geen LH, FSH en testosteron prikken wanneer je toch al weet dat dit plat ligt.
Leverwaardes hangt af van de dosering hoogte en of je orals gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu een tijd off van de aas zit alleen op 3iu gh 5dagen op 2af

ik controleer altijd mijn waardes maar na een conflict met mijn huisarts wilt hij het niet meer aanvragen voor me, maar moest even zeker weten waar allemaal op gecontroleerd moet worden.

Hardstikke bedankt allemaal

Mvg tim

Staat in de sticky met lees dit eerst! Als ik het goed heb :)

thanks, zocht nog zon lijstje

Terug
Naar boven