XXL Nutrition

Waar pure visolie te verkrijgen?

Japie

Advanced Bodybuilder
Waardering
119
Lengte
Massa
160kg
Vetpercentage
19%
Hallo Mensen,

Ik ben op zoek naar pure visolie die NIET in capsules zit. Die gebruik ik nu, echter wil ik wat meer visolie gaan gebruiken, maar dan wordt het niet meer te betalen.

Nu ben ik bij de reformwinkel al gegaan, maar pure visolie verkochten ze niet, omdat het zo vies is. Ik heb nu maar een klein flesje (250 ml à 13,95) met omega 3-6-9-complex genomen, maar dat is niet wat ik zoek.

Weten jullie waar ik in Nederland dat kan bestellen en wat de hoeveelheid en prijs is?

Weten jullie ook hoeveel ik 2 keer per dag moet nemen, 5 gram 's morgens en 5 gram 's avonds?

Alvast bedankt!

Gewoon levertraan halen, kost volgens mij een euro of 4 a 5 per flesje. Hebben ze wel in van die hippie reform winkels.

levertraan of zalmolie hebben ze bij de kruidvat, etos enz.

Haha, je maakt een geintje zeker? Probeer eerst maar eens een cap open te maken en dan de inhoud ervan door te slikken :D

niet zo aanstellen man.. ik heb vaak zat levertraan gegeten, het is zelfs minder smerig dan lijnzaadolie soms.. maja.

ow btw.. niet téveel levertraan eten.. 1x per 2 dagen zou ik doen.. vanwege de vitamine A.

En is het door de kwark een beetje te doen ook?

ga je kwark niet vernken met dat spul.. dan heb je bij elke hap een smerige vissmaak aan je kwark. gewoon een eetlepel naar binnen rossen en vervolgens even iets eten (boterham/ slok melk).

Ga ik ook proberen, tnx man!

visolieplein.nl

Nutrinova heeft hele goede omega 3 van de alg das beter dan van de vis.

Frenkpie zei:
niet zo aanstellen man.. ik heb vaak zat levertraan gegeten, het is zelfs minder smerig dan lijnzaadolie soms.. maja.

Soms...? Ghehehe :D Naja ik vond het iig echt niet te zuipen dat spul. De eerste keer dat ik het nam dacht ik: hmz dit valt echt enorm mee. Maar het spul lijkt steeds viezer te worden. Maar het grootste nadeel vind ik dat de lucht veel langer blijft hangen. Als je 4 uur later een boer laat krijg je weer helemaal die vieze dode vislucht naar boven. En trek ook ff handschoenen aan ofzo want als je dat spul aan je handen krijgt moet je echt goed wassen om die vislucht van je af te krijgen.

Nee doe mij maar gewoon lijnzaadolie.

Hmm, misschien toch maar bij capsules houden dan? :S

Wij van Pasio Ingredients hebben DHA max ook als visolie zonder capsules te koop.. momenteel is voorraad op, maar bijbestellen is geen probleem. Er zit een lekkere citroensmaak aan.. heel wat smakelijker dan levertraan.
Verschil is ook dat dit gezuiverde visolie betreft en in dit geval visolie met meer DHA tov EPA. 't schijnt dat je in een cut iets meer aan DHA hebt.. het is vooral heel gunstig voor zwangere en lacterende vrouwen omdat zij heel snel DHA gebrek krijgen.. er zit in moedermelk veel DHA en ook wordt er al tijdens de zwangerschap veel DHA naar de foetus gesluisd.. allemaal voor hersenontwikkeling!!! Een tekort aan DHA is ook een van de hoofdoorzaken voor de beruchte postnatale depressies.

Mgoed... alleen handig voor als je een vriendin/echtgenote (moeder?)/kennis hebt die zwanger is of net bevallen.

Esperantisto zei:
Wij van Pasio Ingredients hebben DHA max ook als visolie zonder capsules te koop.. momenteel is voorraad op, maar bijbestellen is geen probleem. Er zit een lekkere citroensmaak aan.. heel wat smakelijker dan levertraan.
Verschil is ook dat dit gezuiverde visolie betreft en in dit geval visolie met meer DHA tov EPA. 't schijnt dat je in een cut iets meer aan DHA hebt.. het is vooral heel gunstig voor zwangere en lacterende vrouwen omdat zij heel snel DHA gebrek krijgen.. er zit in moedermelk veel DHA en ook wordt er al tijdens de zwangerschap veel DHA naar de foetus gesluisd.. allemaal voor hersenontwikkeling!!! Een tekort aan DHA is ook een van de hoofdoorzaken voor de beruchte postnatale depressies.

Mgoed... alleen handig voor als je een vriendin/echtgenote (moeder?)/kennis hebt die zwanger is of net bevallen.
spam.gif

:P

vind je dat lekker? Spam vin'k vies.. dan heb ik nog liever levertraan :p

Esperantisto zei:

ik ben te lam om heel die tekst te lezen.. kun je niet gewoon in een paar zinnen je zegje doen? altijd die lange verhalen demotiveert me zoveel dat ik niet eens meer moeite wil nemen om het te lezen ;)

/off-topic

Luilak... Het gaat erom dat vrouwen DHA nodig hebben als ze een kind krijgen.
En dat DHA belangrijk is voor een dieet.
EPA is goed als je ADHD hebt.. miss heb jij meer behoefte aan EPA :p

Esperantisto zei:
Luilak... Het gaat erom dat vrouwen DHA nodig hebben als ze een kind krijgen.
En dat DHA belangrijk is voor een dieet.
EPA is goed als je ADHD hebt.. miss heb jij meer behoefte aan EPA :p

yeap.. iemand die te lui is om een lange saaie reply te lezen heeft ADHD ::zzz:

Esperantisto,

Mag ik vragen op hoeveel die visolie komt per bepaalde hoeveelheid en hoeveel je er per dag van nodig hebt?

Tnx in advance!

Dat hangt van je doel af en of je al vette vis eet of niet.

Neem zelf het equivalent van 2000 mg EPA+DHA gecombineerd en heb best lang op 4000mg gezeten toen ik nog levertraan nam. Dat kwam neer op 20ml levertraan.
In de cut is het goed om meer te nemen.
Ben je gewoon deficiënties aan het oplossen, bijv vanwege ADHD (waarvan Frenkpie zégt dat hij het niet heeft ;) ) of heb je postnatale depressie dan is een zeer geringe hoeveelheid al voldoende.

2000 mg komt meestal overeen met 6 capsules.

Esperantisto zei:
Dat hangt van je doel af en of je al vette vis eet of niet.

Neem zelf het equivalent van 2000 mg EPA+DHA gecombineerd en heb best lang op 4000mg gezeten toen ik nog levertraan nam. Dat kwam neer op 20ml levertraan.
In de cut is het goed om meer te nemen.
Ben je gewoon deficiënties aan het oplossen, bijv vanwege ADHD (waarvan Frenkpie zégt dat hij het niet heeft ;) ) of heb je postnatale depressie dan is een zeer geringe hoeveelheid al voldoende.

2000 mg komt meestal overeen met 6 capsules.

Mijn doel: heeft in ieder geval niets te maken met cutten of bulken, all year round. Waar ik het voor wil gebruiken is om de gewrichten wat (extra) smering te blijven geven en omdat het gewoon goed is voor de gezondheid.

Vette vis eet ik niet, ja af en toe vette kibbeling! :D
ADHD heb ik ook niet en postnatale depressies heb ik (nog) niet gehad.:eek: :D

Maar jullie kregen die binnenkort weer binnen toch? Dan kijk ik even, wil toch over tijdje CEE bestellen.

Terug
Naar boven