Fitness Seller

waar spuiten jullie?

Been en bil geprobeerd en ik heb ondervonden dat er in het been teveel zenuwen zitten. Soms had ik geluk en was het goed te doen, maar de andere keer kon ik dagen niet lopen van de pijn. IMO is bil dus de beste spot.

butt!

Ik laat zetten in mn bil en zelf zet ik in mn been. Wissel zo nu en dan af.

Rechts of Links Boven mn Anus :D

Bij voorkeur in mn billen, alternatief wordt schouders, maar eerst maar ff afwachten of dat erg pijn gaat doen.

ik zet hem in die dikke ader in mijn onder arm... maar niet vlak na mijn laatste crack shot.

nee meestal in mijn bil omdat been vaak irriteert, maar als het te kort achter elkaar is moet mijn been eraan geloven.

Geef is een reden waarom je ergens anders dan je bil zou injecteren?

Leg even stap voor stap uit. Andere tekst uitleg begrijp ik niet helemaal. Eerst huid en naald ontsmetten. dan nieuwe naald ofzo, vloeistof erin en dan eerst kijken of er geen bloed meekomt??

Mars zei:

misschien omdat je er niet bij kan.. links kom ik er niet bij omdat ik de draai niet kan maken. rechtsom lukt nog net maar soms schiet de kramp in mijn lats tijdens het zetten.

ik denk dat als ik mijn volgende kuur heb afgerond dat ik dan niet meer in mijn kont kan zeten.

@ ferry : spotinjections.com veel leesplezier!

• Topic Starter Topic Starter
Mars zei:

schouder is toch ook een alternatief,
als je naar de doktor gaat voor een griepprik gaat ik ook in je schouder toch?

Benen, billen, schouders, biceps, triceps, borst (laatste drie alleen met igf).

En waarom ergens anders injecteren dan in de billen?.. Dat merk je vanzelf wel na een tijdje van flink gebruiken...Er onstaat een verharding op de plek van inspuiten (bindweefsel). Dat maakt het niet onmogelijk om nog te injecteren, maar moeillijker en ongemakkelijker.

Ik laat zetten : billen ,benen ,schouder .
Subcutaan gaat in het buik vet !

Ligt eraan wat het is :p kont is mijn favoriet.

benen, schouders, buikvet, biceps of tricep heb ik ook vaak gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
Testoman zei:
Meestal in k*t, kont & mond!!!
Ohhhhh... wacht ff... ik zie het al, dit is de steroidensectie.... meestal in mijn been!!! ;)

hahaha toen ik het topic aanmaakte wist ik wel dat deze antwoorden voorbij kwamen,;)

Ik had het misschien anders moet noemen,: Waar injecteren jullie?
Maar goed in principe maakt het dus weinig uit,

Terug
Naar boven