AndroidHealthClinic

Test e

Ik las hem ook verkeerd, 27g gebruik ik zelf ook in het been. Dacht dat hij in de bil wou prikken🤗 maar 0,6x25 wil ook prima maar is niet comfortabeler en niet nodig in het been. 0,4 of 0,45 is prima.
Iemand bij mij in de gym zet zelfs 0,8x40 in zijn quads🤣
als je een dikke reet hebt, pak je 25mm 25G(oranje) ikzelf vind 23g nog best dikke naald. 19mm id eigenlijk ideale lengte, voor schouders, pecs, quads en glute.
De hele naald moet er ook in. kreeg laatst PB over hoe ver de naald er in moest :D

als je een dikke reet hebt, pak je 25mm 25G(oranje) ikzelf vind 23g nog best dikke naald. 19mm id eigenlijk ideale lengte, voor schouders, pecs, quads en glute.
De hele naald moet er ook in. kreeg laatst PB over hoe ver de naald er in moest :D
Ik gebruik alleen nog maar kleine naaldjes omdat ik laag in het vet zit en dagelijks zet. Prik met 0,4x13mm zelfs en dat gaat perfect🤗 pecs nooit gedaan, die ga ik eens een keer proberen of lats😁 harpoenen vind ik niks

Ik gebruik alleen nog maar kleine naaldjes omdat ik laag in het vet zit en dagelijks zet. Prik met 0,4x13mm zelfs en dat gaat perfect🤗 pecs nooit gedaan, die ga ik eens een keer proberen of lats😁 harpoenen vind ik niks
Nu het kouder wordt pak in 27g 13mm, maar maak eerst de 19mm op. slin gebruik ik amper nog. is ook afgeraden door mijn cardioloog vanwege hygiëne. heb ook nog 30g 13mm liggen, dat is wel fijn als het warmer weer is. maar aangezien ik niet meer dagelijks zet, maar Maa-Do is zo dunne ook niet echt noodzaak. 21g 40mm hoord ik laatst nog in gym kleedkamer, lachte me rot. het dikke harpoen in je reet

• Topic Starter Topic Starter
Met welke maat prikte je in je bil dan? Niet 16x0,8 toch?😜 0,6x25 is het meest universeel.
Slin pinnen kan ook maar dat is voor beginners vaak wel een geknooi met backloaden.
Boss en of ik die 0.8x16 in me bil drukte maar vond het niet perse vervelend ofzo alleen kan er zo lastig bij met 2 handen van wegen me borst spier maar ga nu hoger in me glutes prikken net 0.6x25 ben benieuwd zal vast lekkerder voelen

Terug
Naar boven