XXL Nutrition

waar vind ik een lijst met producten waar cafeine in zit ???

Waar heb je die voor nodig?

Marlboro,Camel,Drum,Pall Mall.... :D

Gewoon middelen die je wilt gaan gebruiken in de search zetten en dan vindt je vanzelf wel op ze caffeine of niet bevatten.

Dboll zei:
Marlboro,Camel,Drum,Pall Mall.... :D

whehehee :)........

als je ook wilt weten of producten die in de supermarkt te verkrijgen zijn caffeine bevatten maak je gewoon een lijstje met wat je wilt bekijken en dan kijk je op het etiket en bij twijfel kun je het (meestal gratis) klantenservice nummer van de producent ff bellen!!

sukses

Jongen, ga gewoon koffie drinken ofzo..

Hmmm koffie. Lekker. :thumb:

Var zei:

my thoughts exactly lol......wat denk je..zou Mars ook een bakkie lusten;)

zet ik er wel 1tje extra.....

@speedy......van WAT voor producten wil je eigenlijk weten of er caffeine inzit????...puur supps...of ook gewone levensmiddelen?

niemand opgevallen dat ie ook uit belgie komt :D

Zijn caffeine pillen is nederland verkrijgbaar, weet iemand dit?

ja zijn verkrijgbaaar

• Topic Starter Topic Starter
antwoord gewun eens en as get nie weet zwijgt dan gewoon
je ben belg en dan ???? wa zever ale

3XL zei:

Gixxer zei:
@speedy......van WAT voor producten wil je eigenlijk weten of er caffeine inzit????...puur supps...of ook gewone levensmiddelen?

Gixxer zei:
als je ook wilt weten of producten die in de supermarkt te verkrijgen zijn caffeine bevatten maak je gewoon een lijstje met wat je wilt bekijken en dan kijk je op het etiket en bij twijfel kun je het (meestal gratis) klantenservice nummer van de producent ff bellen!!

SPEEDY69....als je tussen alle onzin gewoon ff je topic doorleest dan zie je hier al drie nuttige posts staan.....ik en 3XL vragen je naar wat meer info...
zonder die info kunnen we je geen hulp bieden.

lees dus ff bovenstaande quotes want die helpen je maybe al een eind op weg
laat maar weten als je nog meer wilt weten!!!!!!

sukses

Terug
Naar boven