MuscleMeat

waardes na ruim 30 wekenkuur

Dr Scally PCT

I recently find out an interesting scheme for PCT, suggested by Michael Scally, MD and presented before American Association of Clinical Endocrinologists, so it looks pretty official and scientific-based.
He suggests using of HCG, Clomifen and Tamoxifen starting at the same time, according to the following protocol:

HCG 2500 IU QODx16d
Clomifen 50mg BID x 30d
Tamoxifen 20mg QD x 45d

Google ff, op het Meso board kan je meer info vinden, daar is hij actief.

3 maanden Clomid zou ik persoonlijk niet doen.Was overlaatst bij een dokter die zijn eindwerk over AAS gedaan had en die raadde Clomid helemaal af.
Ik schrok hier van maar die dokter is echt een zeer gekende dokter,daarom dat ik wel geneigd ben om dit te geloven

3 maanden Clomid zou ik persoonlijk niet doen.Was overlaatst bij een dokter die zijn eindwerk over AAS gedaan had en die raadde Clomid helemaal af.
Ik schrok hier van maar die dokter is echt een zeer gekende dokter,daarom dat ik wel geneigd ben om dit te geloven

een gekende dokter raad ook aas af ;)

Hoor en lees toch wel redelijk wat negatieve dingen over clomid. Zeker met betrekking tot schade aan de ogen.

Er staat 30 dagen he..

dat valt nog wel mee op zich

misschien inderdaad de dosis verlagen naar een acceptabel iets, als je last van je ogen krijgt dan gelijk verlagen of stoppen

@bayla, had jij trouwens ook met arofixen dat je nog steeds ernstig geil blijft?
Ik heb nu 16 dagen geleden nog 250mg test gezet en ben nog steeds overcoïtust

Dr Scally PCT

I recently find out an interesting scheme for PCT, suggested by Michael Scally, MD and presented before American Association of Clinical Endocrinologists, so it looks pretty official and scientific-based.
He suggests using of HCG, Clomifen and Tamoxifen starting at the same time, according to the following protocol:

HCG 2500 IU QODx16d
Clomifen 50mg BID x 30d
Tamoxifen 20mg QD x 45d

Google ff, op het Meso board kan je meer info vinden, daar is hij actief.

dit is exact wat er in Anabolics 2009 staat onder nakuur, heb dit al verschillende keren gepost.
schema van boven gaat ook in de dag na de laatste inject

@bayla, had jij trouwens ook met arofixen dat je nog steeds ernstig geil blijft?
Ik heb nu 16 dagen geleden nog 250mg test gezet en ben nog steeds overcoïtust

gap..ik lees net dat je27 wkn test hebt gespoten...duurt wel ff voordat het helemaal uit je systeem is..en dan heb ik het niet over halfwaarde tijd..maar ook vetcellen etc.

die terugval komt nog wel..(helaas)..

gap..ik lees net dat je27 wkn test hebt gespoten...duurt wel ff voordat het helemaal uit je systeem is..en dan heb ik het niet over halfwaarde tijd..maar ook vetcellen etc.

die terugval komt nog wel..(helaas)..

Als je uberhaupt wat opslaat in je vet zijn het metabolieten en dus niet testosteron zelf. Als het nog in mijn lichaam zit is dat van die laatste injectie.

Terug
Naar boven