AndroidHealthClinic

[Hoax] waarheid of

Ik moest lachen :roflol:

• Haha
Waarderingen: vntl
Zoiets post je toch niet? Er zijn hier mensen, man! :mad:

• Like
Waarderingen: vntl
Ik zou andere media's zoeken dan die je nu gebruikt om meer informatie over dergelijke onderwerpen te verkrijgen.

Zoiets post je toch niet? Er zijn hier mensen, man! :mad:

Ja man, dit is niet eens leuk voor een natty.
Geheugen verlies lijkt mij soms wel handig.
Maar een scheef gezicht, that sucks !
Stom ook om je b**kes te trainen, er zijn genoeg andere spieren.

• Like
Waarderingen: JL.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zou andere media's zoeken dan die je nu gebruikt om meer informatie over dergelijke onderwerpen te verkrijgen.
Haha nou ik train al zeer lang en gebruik ook al een tijdje AAS, mijn info komt van sommigen hier en studies. Maar soms wel leuk om dit soort dingen te lezen, idd ik las "eigen kracht" en wist meteen dit wordt weer eens een afbrandt verhaal naar de AAS gebruikers.

Jongens blijven vragen en blijven antwoorden in het leven houd je scherp en wakker. Dit soort dingen circuleren gewoon weg rond op internet. En dit wordt er natuurlijk ook gedacht door de gemiddelde mens.

HOAX: 1
De eerste KAN waar zijn, voor ieder is dit anders. Maar bij wijze van spreken kan smaak al veranderen bij een paracetamol, meerdere medicijnen/middelen hebben dit effect. Vaak niet blijvend en heeft met een aantal factoren te maken.
Bron: ( https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6051304/ )

Wie kan de volgende aan pakken jongens?

1. Smaak verandert
De enige verandering in smaak is de metaalsmaak in m'n mond als ik een tren hoest te pakken heb.

Qua vrouwen klopt het ook niet wat er staat. Als jij genoeg tren in je lijf hebt en je libido is obsessief hoog, zou je het zelfs doen met vrouwen die minder vrouwelijke gelaatstrekken hebben. Je bent bereid om hem overal in te stoppen wat maar een polsslag heeft.

2. Slecht geheugen
M'n geheugen is al belabberd door jarenlang te hebben geblowd dus ik merkte hier weinig verschil in

3. Pijnstillende werking
Hier kan ik me niet in vinden. Het was bijzonder pijnlijk om dit artikel te lezen.

4. Kogelmagneet
Dit is wel een toughy. Ik moet constant over m'n schouders kijken dat iemand me dood wilt schieten. Heel vervelend.

5. Teveel drugs
Ik denk eerder andersom. Drugsgebruikers zullen AAS eerder te hoog doseren omdat ze denkenndat ze iets horen te "voelen" zoals ze ook hun recreatieve drugs voelen werken. Sinds ik AAS gebruik ben ik volledig van harddrugs afgestapt.

6. Uitschakeling immuunsysteem
Sinds ik voor het eerst AAS gebruikte ben ik nooiy meer ziek geweest. Geen griepjes, kwaaltjes, hoofdpijn, etc. Letterlijk nul.

7. Asymmetrisch gezicht
M'n rotkop is om te beginnen al niet recht.

8. Onvruchtbaarheid
De meesten herstellen hiervan en er zijn protocollen voor.

Laatst bewerkt:
Haha nou ik train al zeer lang en gebruik ook al een tijdje AAS, mijn info komt van sommigen hier en studies. Maar soms wel leuk om dit soort dingen te lezen, idd ik las "eigen kracht" en wist meteen dit wordt weer eens een afbrandt verhaal naar de AAS gebruikers.

Jongens blijven vragen en blijven antwoorden in het leven houd je scherp en wakker. Dit soort dingen circuleren gewoon weg rond op internet. En dit wordt er natuurlijk ook gedacht door de gemiddelde mens.

De eerste KAN waar zijn, voor ieder is dit anders. Maar bij wijze van spreken kan smaak al veranderen bij een paracetamol, meerdere medicijnen/middelen hebben dit effect. Vaak niet blijvend en heeft met een aantal factoren te maken.

Dat is natuurlijk altijd slim, maar sommige sites dan ruik je al voor dat je op de pagina bent beland dat het een biased oneducated opinion gaat worden. :D

Als je zo redeneert kan alles waar zijn. Er is alleen geen enkel bewijs voor.

Terug
Naar boven