MuscleMeat

Waarom ben jij nu hier?

Leaf

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Waarom lig je niet op het strand? Of met je voetjes in een badje in de tuin? Of bij een meertje?

Ik ben nu heel eventjes hier. Even gluren. Ga zo weer verder met leren, in de achtertuin onder de parasol. Later vanmiddag ga ik nog wel even naar het strand. Afgelopen drie dagen heb ik daar ook gelegen maar helaas roept de verplichting.

En hoe zit dat met jou??

Maaltijd naar binnen werken, en ondertussen even de fora checken.

Geef mij een strand, dan ga ik er liggen.

Hier is geen strand in de buurt :mad:

Niet iedereen woont binnen handbereik van het strand. Bovendien, verbranden van de huid kost Kcal om te herstellen. Zonde

• Topic Starter Topic Starter
Oke, languit in de tuin of bij een meertje mag ook. :)

ik ben gisteren geweest, het strand en de dijk onveilig gemaakt :D
en uiteraard gaan echte zeegangers ook IN de zee en niet alleen met hun voetjes.
soms was het echt wel close dat medestrandgangers gewond zouden geraken :o
gelukkig heb ik talent voor het net niet verwonden van andere mensen :rolleyes:

Ik ben ook de zee in geweest. Was koud maar wel lekker.

Ben ook door iemand door de zee gesleept. Dat was minder lekker ivm zand in je broek. :S

Heb net gegeten, straks nog wat leren want heb gisteren en eergisteren bijna niets gedaan wegens uitgaan en buiten zitten enzo.
Buiten leren gaat me niet zo goed af trouwens, dus zal binnen blijven.
Ahja, weeral wat minder kans op huidkanker :)

examen leren

Jij ook succes met leren dan. Ik heb begin juli examen hiervan.

Wilde je iets saampjes doen dan :D

Ehm..

nee.

:)

Omdat ik eigenlijk naar buiten moet.. :S

Heb net gegeten, straks nog wat leren want heb gisteren en eergisteren bijna niets gedaan wegens uitgaan en buiten zitten enzo.
Buiten leren gaat me niet zo goed af trouwens, dus zal binnen blijven.
Ahja, weeral wat minder kans op huidkanker :)

huidkanker is overrated
het is net zoals ziek worden
als je een TE hygienische kamer hebt waarin zich maar weinig bacterien bevinden dan maakt je lichaam geen anti-bacterien aan omdat het zich niet moet verdedigen en als het dan eens bacterien tegenkomt dan wordt je sneller ziek omdat je minder anti-bacterien hebt ofzo.. weer een reden om je kamer minder op te ruimen :D
en dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn met huidkanker.. als je niet TEveel in de zon komt wordt je lichaam er juist sterker van

Ik zit te wachten tot mijn ex de kinderen terugbrengt, ze heeft die al sinds gisteren wegens moedersdag. Maar om 3 uur komen ze terug. Eindelijk!

Omdat ik dan makkelijker bij de koelkast kan om bier te pakken, m'n eigen muziek kan draaien, geen rel marrokanen en blêrende kinderen om mee heen heb, geen duitsers die kuilen graven, geen oostenrijkers om me heen hebt die kelders bouwen enz.
Maar bovenal zit ik lekker in het zonnetje op m'n balkonnetje.

Kheb een teringhekel aan zwembaden en aangezien ik toch snel verbrand ga ik er ook niet liggen.. zelfde geld dus voor het strand..

Ik heb geen vrienden

Terug
Naar boven