MuscleMeat

Waarom ben jij nu hier?

Ik was gisteren te vinden @ Busslooooooww

eet net mijn kwark op en ga straks weer even in de tuin zitten
lekker je eigen muziek draaien eten en drinken bij de hand niet verbranden en straks lekker weer bbq'en

Net wakker uit m'n laatste nachtdienst. Ff snel m'n mail en forum checken en dan op naar m'n meissie.

Leren :(

werk :(

Hooikoorts + Extreem moe = Ik blijf lekker achter de computer zitten.

Heel moe , was om 10 uur wakker geworden en heb vanaf toen gewoon heletijd in bed gelegen tot half 4 :x. Tijd ging heel snel voorbij en had het nie eens door :p

Werk... :(

Vandaag de hele dag in de zon aan me auto gesleuteld. Heb echt geen zin meer om nog iets te gaan doen.

Ik ben gezellig wezen kano-en met een chick. Heerlijk elkaar nat spatteren, in het water gooien en keihard verbranden. Een jaar of vijf geleden kon ik onmogelijk verbranden, nu verbrand ik al na een dagje zon. Pwnage by climate change!

En nu chill ik hem goed met een biertje. Binnen is het immers koeler dan buiten.

Lekker het hele weekend naar het strand geweest. Heerlijk en begin weer godlike bruin te worden. :D

Lekker het hele weekend naar het strand geweest. Heerlijk en begin weer godlike bruin te worden. :D

Blijft toch gemeen dat pinda bloed :D
Van de week met een vriendin ( halve pinda ) naar het strand geweest,.... echt in no-time bruin !!

( mag gelukkig zelf ook niet klagen doordat ik eigenlijk continu 1x per 2 wkn onder de zonnebank lig )

ik kan in principe elke dag van het jaar aan het strand liggen, dus dat verveelt ook gauw!

daarom eet ik nu mijn pizza op terwijl ik nog even online ben op DBB...............en ga ik over een paar uurtjes weer een fijne training neerzetten!
;)

voor de eerste keer dit jaar mijn schoolboeken eens van onder het stof uitgedaan en wat gelezen...:D strax een lekker bbq doen..

• Topic Starter Topic Starter
Ben terug van het strand, was daar erg druk maar gezellig. Weer verkleurd en zo aan de BBQ!

Ben behalve woensdag al heel de week van huis geweest en toen had ik een shitload aan strijk. Vandaag lekker niksdoen thuis.

omdat ik lui ben, ff lekker gegeten achter de pc.

Ik ben met de auto langs het kanaal gereden :cool:

Terug
Naar boven