Fitness Seller

waarom dboll aan begin ????

behappy

Cool Novice
Waardering
0
Waarom zie je altijd kuurtjes met d-boll aan het begin van een kuur en niet aan het eind bv wk 1 t/m 10 200 mg deca en dan week 8 t/m 12 d-boll 30 mg per dag. ??? ???

Dboll wordt vaak gebruikt aan het begin van een kuur omdat het direct werkt (orale inname). Dus voordat de lange esters merkbaar zijn.

Aan het eind van je kuur heeft het niet zoveel toegevoegde waarde. Het zal (veel) meer vocht dan massa bewerkstelligen.

• Topic Starter Topic Starter
okee bedankt

hoe ziet een goeie kuur van deca/d-boll eruit dan?????

show us!!!

thx :D

Dbol-deca is niets mis mee hoor :)

D.W.

Mwah, veel vochtretentie en een lange herstelperiode. De gains zullen wel aardig zijn, maar er zijn zat betere alternatieven denk ik. :)

Ja je krijgt er wel een dikke plofkop van haha

D.W.

uitstekende beginners kuur is gewoon
week 1-10 200mg deca (per week)
week 1-6 25 mg d-boll (per dag)

Hier ga je als beginner gewoon perfect op en je kan de test makkelijk voor later bewaren.

Ik denk dat het met deze doseringen ook wel meevalt met de hoeveelheid vocht die je vast houd.
Dus volgens mij ook een prima beginners kuur.

Minder vocht betekend ook minder winst. Zo eenvoudig ligt het allemaal niet, wat lager dosseren en we zijn van de bijwerkingen af, niet dus.

Waarom d-bol aan het begin? Weet ik niet. Je kan veel beter test prop/tren, frontloaden oid doen. Gezonder voor je lever en geen plofkop.

Chemical zei:
uitstekende beginners kuur is gewoon
week 1-10 200mg deca (per week)
week 1-6 25 mg d-boll (per dag)

Hier ga je als beginner gewoon perfect op en je kan de test makkelijk voor later bewaren.

idd, ik ben nu 3 weken bezig met 25 mg dbol en 300 mg deca. mooie gewichtstoename tot nu toe en navenant zeer weinig water en vet vind ik. ik had dit veel erger verwacht. hopelijk blijft het zo

hoe schadelijk is die d-boll nou eigenlijk..voor je lever enzo...
ga beginnen met een deca kuur in nov..messchien d-boll erbij nemen.. :D

aleen het behoud is weinig heb ik begrepen van d-boll
en tog hoor ik veel mensen dit diamond mass noemen...??!!!

thx!

Hey, d-bol geeft tijdelijke massa, omdat je eerst een hoop vocht vasthoud, maar eens het hormoon weg zal je lichaam het overtollig vocht weer kwijt willen. En dit gaat niet zoals bij spieren, langzaam, maar gewoon snel.
Het succes van d-bol is dat het snel werkt en je aardig wat kracht/gewicht wint. Je hoort soms verhalen van, "ik heb er goede gains aan over gehouden" vaak doordat men pas tijdens dat kuurtje goed ging eten terwijl dat natural ook al mogelijk was.

Voor de lever is het vrij stresserend maar blijvende schade is zeldzaam. Toch kan je gezondere dingen bedenken die beter werken dus waarom dan gebruiken.
Idem voor deca, maar dat wil toch niemand horen.

Terug
Naar boven