XXL Nutrition

waarom doet iedereen hier zo makkelijk over sterioden & anabolica ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroennn

Cool Novice
Waardering
0
Hallo

Ik snuffel al een tijd de forum door voor informatie en het lijkt wel of hier iedereen effe steriode spuit in z'n reet spuit.
Je moet het natuurlijk ze bepalen maar het lijkt me niet zo gezond en het geeft je meer het gevoel van dat je er niet op eigen kracht bent gekomen.

Het doel heiligt de middelen, althans voor mij wel ;)

haha dan moet je maar niet in sterioden sectie kijken/posten dat is logische(natural)... iedere bber streeft naar het hoogste en daarbij hoord gewoon as...grts

Laatst bewerkt:
Niet iedereen hoor:finger:, train al 18 jaar naturel;)

Het gebruik is vaak populair onder een bepaalde groep, heb het idee dat het ook wat minder aan het worden is omdat er zowat iedere maand wel een voormalig top bb-er sterft of ernstig ziek wordt:eek: :( .

Zeg altijd dat ieder het voor zichzelf moet beslissen of het je de risico's waard zijn.

Je hebt de NECEDO site zeker gelezen?

Ik denk zelf niet dat iedereen hier zomaar effe een spuit in z'n reet plant, er zullen er natuurlijk wel zijn die er zo over denken.
Echter het merendeel van de AAS gebruikers hier op het forum,hebben er zeer goed en lang over nagedacht of/wat ze zullen gaan gebruiken.
Ook hebben de meesten uitgebreid research gedaan voordat ze eraan beginnen.

Je zult eerst je doel en de aanverwante risico's in kaart moeten brengen alvorens je besluit om te gaan kuren te ja of te nee.

En over op eigen kracht er komen: als je AAS gebruikt gaat het echt niet vanzelf hoor.
Je moet nog steeds hard trainen,goed op de voeding en rust letten.
Als bovenstaande 3 dingen niet op orde zijn zul je er ook met AAS niet komen.
Dus je eigen kracht zul je altijd nodig hebben;inzet en dicipline!

punani zei:
haha dan moet je maar niet in sterioden sectie kijken/posten dat is logische(natural)... iedereen bber streeft naar het hoogste en daarbij horen gewoon as...grts

ligt eraan!
Als de bodybuilding levensstijl je aanspreekt kan dit net zo goed zonder AS.
Wil je koste wat kost de grootste worden, dan zijn AS een must!

Maar ik vind dat een hoop mensen het koste wat kost de grootste worden, verwarren met bodybuilding. Bodybuilding is een levensstijl en sport die gewoon uitgeoefend kan worden zonder AS!
Maar wil je op een podium (zelfs dat kan zonder, maar goed) en vergeleken worden met andere die wel AS gebruiken, dan kan je niet zonder.

Met andere woorden, ik ben het dus niet helemaal met je eens.

tegenwoordig is alles normaal en niets meer schandalig

chunky zei:
ligt eraan!
Als de bodybuilding levensstijl je aanspreekt kan dit net zo goed zonder AS.
Wil je koste wat kost de grootste worden, dan zijn AS een must!

En dat willen nauw juist de meeste. Ik ben daar ook 1van kan niet w8te om te beginnen:D wil alleen natural over de 97kg wegen dan vind ik een mooie basis.(stats nu 184 95kg 13%bf).grts

Procentueel komt dit niet eens in de buurt van "iedereen" op dit board. Overgins is het in een land waar wiet zo'n beetje legaal is en coke op iedere hoek vd straat gekocht kan worden een klein beetje hypocriet om dan moeilijk te gaan doen over wat dope.

punani zei:
En dat willen nauw juist de meeste. Ik ben daar ook 1van kan niet w8te om te beginnen:D wil alleen natural over de 97kg wegen dan vind ik een mooie basis.(stats nu 184 95kg 13%bf).grts

ik bedoel alleen maar dat er ook een hoop mensen zijn die niet bodybuilden maar gewoon alleen maar een shitload dope in der donder spuiten!
Dat heeft geen ene sodeflikker met de sport te maken.

chunky zei:
ik bedoel alleen maar dat er ook een hoop mensen zijn die niet bodybuilden maar gewoon alleen maar een shitload dope in der donder spuiten!
Dat heeft geen ene sodeflikker met de sport te maken.

geef je daar gelijk in. dbol kuurders in de gym. verder zullen die NIET op bodybuilding forums rond hangen,omdat die niet nauw nemen met voeding,rust training en geen goede natural basis bouwen. Die heb je erook tussen zitten maar zul je hier niet vinden,hier zijn over het algemeen iedereen serieus met de sport bezig en helemaal de vaste poster in de as sectie.grts

Jeroennn zei:
Hallo
Ik snuffel al een tijd de forum door voor informatie en het lijkt wel of hier iedereen effe steriode spuit in z'n reet spuit.
Je moet het natuurlijk ze bepalen maar het lijkt me niet zo gezond en het geeft je meer het gevoel van dat je er niet op eigen kracht bent gekomen.

de keuze om te kuren is voor mij een weloverwogen keuze met afweging van gezondheidsrisico's tegenover winst.

ik heb me zeker een half jaar intensief verdiept in de materie, alvorens ik heb besloten om te kuren.

maar bedankt dat je je mening hier even wilde delen, maar wat moeten wij er verder mee ???

Loo zei:
de keuze om te kuren is voor mij een weloverwogen keuze met afweging van gezondheidsrisico's tegenover winst.
ik heb me zeker een half jaar intensief verdiept in de materie, alvorens ik heb besloten om te kuren.
maar bedankt dat je je mening hier even wilde delen, maar wat moeten wij er verder mee ???

Wat we ermee moeten is dat er heel veel jonge, beginnende, bodybuilders van 16/17/18 hier op de site zitten. Die moeten niet het idee krijgen dat AS er vanzelfsprekend bijhoren.
Het moet een weloverwogen keuze zijn die je maakt, nadat je alle voor-en nadelen goed hebt overwogen. Het moet niet lijken alsof AS een logische vervolgstap is van een creatine kuurtje.

Sportfood.nl zei:
Wat we ermee moeten is dat er heel veel jonge, beginnende, bodybuilders van 16/17/18 hier op de site zitten. Die moeten niet het idee krijgen dat AS er vanzelfsprekend bijhoren.
Het moet een weloverwogen keuze zijn die je maakt, nadat je alle voor-en nadelen goed hebt overwogen. Het moet niet lijken alsof AS een logische vervolgstap is van een creatine kuurtje.

Dat is idd zo. En daar kan een board gedeeltelijk op modereren (informatie verschaffen, topics van 17 jarigen sluiten), maar het ligt natuurlijk ook voor een gedeelte bij de mensen zelf.

Als sommigen willen gebruiken, doen ze het toch wel. Adviezen worden niet aangenomen en doen dan maar wat. Daar kan je helaas niets aan doen.

Jeroennn zei:
Hallo

Hai Verhoeven terug van weggeweest? :hello: Je kunt je ook afvragen waarom sommige mensen zo makkelijk doen over spelling.. :D

Sportfood.nl zei:
Het moet een weloverwogen keuze zijn die je maakt, nadat je alle voor-en nadelen goed hebt overwogen. Het moet niet lijken dat AS een logisch vervolgstap is van een creatine kuurtje.

Juist hier ben ik het op zich wel mee eens. AS hóórt er "vanzelfsprekend bij" op een zeker niveau. Wat mij tegen de borst stuit idd is het beschreven gerommel van 17/18jarigen die "volgend jaar een wedstrijdje gaan doen" of gewoon snel even 4 kilo of hun 80 kilo framepje willen plakken.

Eveneens irriteert het me wel eens dat er recreatieve bbers zijn die monsterkuren nemen met zaken als sth/igf etc en nog een fysiek hebben die met wat jaren naturel trainen ook wel te bereiken zou zijn. Ik kan wel begrijpen dat deze heren te vroeg begonnen zijn door ongeinformeerde omstandigheden en het ook gewoon leúk vinden om te kuren, maar toch is dat nou niet waar AS voor bedoeld zijn. Vooral als er dan door diezelfde grootverbruikende kapitalisten denigrerend gesproken word over "70kg wegende bangerikken" die niet gebruiken.

Dát vind ik idd een negatief beeld schetsen. Overigens geen directe aanval tegen personen die zich hier eventueel in herkennen, ieder weet voor zichzelf wel wat waar is. Veel logs zou ik qua informativiteit over de producten en ervaring nl. niet willen missen, ondanks de soms discutabele moraal achter de cycle.

Alsof anabolen zo slecht zijn als je ze op een normale manier gebruikt.

Wat een slap gelul allemaal weer..

Is de EO weer begonnen met een wervingsactie ofzo?

Bemoei je lekka met jezelf en **** dan op uit deze sectie als je hier niks te zoeken hebt.

Dat zielige gedoe over dat A.S slecht voor je zijn weten we wel.....get a life!

Testo zei:
Wat een slap gelul allemaal weer..
Is de EO weer begonnen met een wervingsactie ofzo?
Bemoei je lekka met jezelf en **** dan op uit deze sectie als je hier niks te zoeken hebt.
Dat zielige gedoe over dat A.S slecht voor je zijn weten we wel.....get a life!

:D

Testo...your the man!!

Jeroennn zei:
Hallo

net als die eigenkracht website van necedo.
Wat een lulkoek daarop altijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven