Fitness Seller

waarom doet iedereen hier zo makkelijk over sterioden & anabolica ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Testo zei:
Wat een slap gelul allemaal weer..
Is de EO weer begonnen met een wervingsactie ofzo?
Bemoei je lekka met jezelf en **** dan op uit deze sectie als je hier niks te zoeken hebt.
Dat zielige gedoe over dat A.S slecht voor je zijn weten we wel.....get a life!

Volgens mij is testo aan het kuren want hij is weer fel en direct :roflol:

Haha, zo dacht ik er lang geleden ook over...maar het is de ENIGE weg om te komen waar ik wil komen:d!!!

Goh, leuk, dat ik hier toch eens kijk. :) Laat iedereen alsjeblieft z'n eigen keuze's maken in wat íe gebruikt en niet. Zelf heb ik bewust de keuze te maken nooit aan AS te beginnen, maar sommigen hebben gewoon een doel voor ogen wat zonder AS moeilijk te bereiken is. Wat het ongezonde betreft: ik heb het idee dat bijna iedereen die gebruikt daar wel goed over nadenkt (in welke hoeveelheden, etc.) en zorgt dat het met die schadelijkheid wel meevalt.

(In die zin zijn trouwens heel veel zaken schadelijk, als je er onverstandig mee omspringt, maar dat vergeet men nogal eens.)

gurumaster zei:
Volgens mij is testo aan het kuren want hij is weer fel en direct :roflol:

Hahaha,nee helaas bro...ben alweer bijna 4 weken clean en bevalt wel ff zo....al gaan we in januari weer volop knallen natuurlijk!:D

@NPC

Thanks,bro!!;)

Jeroennn zei:
Hallo
Ik snuffel al een tijd de forum door voor informatie en het lijkt wel of hier iedereen effe steriode spuit in z'n reet spuit.
Je moet het natuurlijk ze bepalen maar het lijkt me niet zo gezond en het geeft je meer het gevoel van dat je er niet op eigen kracht bent gekomen.
Op eigen kracht er gekomen. Kerel, klinkt allemaal heel leuk maar op topniveau geraak je niet met eigen kracht alleen. Verder als je denkt dat iemand die as gebruikt het allemaal vanzelf krijgt dan heb je toch wel een heel verkeerd beeld over as gebruik. Ja er zijn types die denken dat ze enkel as nodig hebben om een geweldig fysiek te krijgen, maar die houden het nooit lang vol. As laat je toe harder en op een hoger niveau te trainen. Maar dat wil niet zeggen dat dat gemakkelijker is.

Als je gewoon als vrije tijd bb doet, dan geef ik je gelijk, dan gaat men veel te gemakkelijk om met aas.

Maar waarom denk je dat wij die board onder de categorie 'competitie' hebben geplaatst? ;)

ik vind dit topic weer een hoog bullshit gehalte hebben. Hoezo wordt er hier makkelijk gedaan over a.s? je ziet dat 90 % van de gebruikers verstand heeft van zaken en een opmerking van een ander weer onderbouwd of beargumenteerd met een goed antwoord.

er wordt natuurlijk gewoon over gesproken omdat we allemaal hetzelfde gemeen hebben. Dus waarom moet je dan stiekum gaan zitten doen.
Als elke keer dat je je laat ppen een maand van je leven kost zou ik misschien net de 30 halen ;)

dus doe wat je moet doen of blijf lekker in de voeding sectie.

En er zijn hier en daar inderdaad wat onzin vragen, maar die worden ook met domme opmerkingen beantwoord.

dus ik vraag me af waar je dit dan vandaan haalt?

• Topic Starter Topic Starter
waar halen jullie dan anabolic & steriode?

Tsja zielig allemaal wat iedereen doet moet ie zelf weten als je er niks over wilt lezen fl**ker dan maar mooi op naar de voedings sectie en post dan geen gelul om te zeiken hier in de aas sectie het is gewoon een overkapte achterbakse NECEDO thread!!! :shoot: :shoot: :shoot: :shoot:

Jeroennn zei:
Wat is dit nou man eerst zit je te zeiken en nu moet je ineens AAS hebben?

alles nog goed met jou?

even de dokter bellen

sorry maar he irriteerd me mateloos! :shoot:

Jeroennn zei:

:roflol:

Niet om het een of het ander, maar laat ik voor de heren hier die zich opwinden even een quote van je aanhalen:

Ik ben 14 jaar oud 1.71 m 62-63kg vet % ... ecto:(
ik doe 1 maand aan fitness
Ik doe het rustig aan niet te extreem zeg maar zo dat als ik later groter ben het makkelijker op kan bouwen ik ben van...

Zegt toch genoeg. Jeroennemans, lees de sticky's eens. Zulke dingen mag je hier niet vragen, en ik kan gezien je leeftijd je naieviteit t.o.v. AS goed begrijpen.

Case closed imo.

Jeroennn zei:
Je mag niet vragen naar bronnen, maar je bent niet echt van plan om te gaan gebruiken dus ik geef hier maar een serieus antwoord op.

Er zijn mensen die dit verkopen, suppliers genaamd. Ook zijn er sommige artsen die het aan je voor willen schrijven tegen een vergoeding.

bartp zei:
Je mag niet vragen naar bronnen, maar je bent niet echt van plan om te gaan gebruiken dus ik geef hier maar een serieus antwoord op.
Er zijn mensen die dit verkopen, suppliers genaamd. Ook zijn er sommige artsen die het aan je voor willen schrijven tegen een vergoeding.

Dat zijn dan stiekem ook gewoon suppliërs, in zulke doseringen iig. :D

Op de zwarte markt is het beste antwoord. Zoals het met alle spulletjes gaat die illegaal zijn. Je kent iemand, en die kent weer iemand, en die verkoopt wel eens drugs/wapens/steroiden whatever in welke wereld je zit. En zo kom je in contact. Als je een verstandig iemand bent zoek je nog een tijdje verder en zorg je dat je de kennis hebt om stouterikken die je willen oplichten of ziek maken snel door hebt en je zeker weet dat de verkoper het goed met je voor heeft.

Spelletje heeft weer lang genoeg geduurd :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven