MuscleMeat

Waarom gaat dat vet niet weg?! :(

coconut

Novice
Waardering
0
haaaai,

Ik heb een vraagje!
Ik ben een meisje van 20 jaar, 1.63cm en heb nu een vetpercentage van ong 27-28%. Ik ben al een aantal jaren bezig met fitness en voeding. Ik ben ook net begonnen met een voeding hbo opleiding en heb al een sport opleiding gedaan. Ook heb ik mijn fitness trainer A diploma.
Nu is het mij vorig jaar gelukt om rond de 19% vet te komen. Dat ging alleen door middel van mezelf uithongeren en elke dag kei hard sporten. Ik leefde soms echt op 1 bak magere kwark en een kiwi per dag.

Ik wil natuurlijk heel graag weer dat mooie lichaam terug alleen ik heb geen zin meer in mezelf uithongeren en aangezien ik nu zo druk ben met school kan ik max 3/4 keer per week anderhalf sporten.
Ik heb al van alles geprobeerd qua voedingschema's, diëten enz... Het lukt me gewoon niet! Ik blijf die dikke vet laag op me lichaam houden.

Dusss heeft er iemand tipss??! ik heb nog nooit supplementen gebruikt dus misschien een keer stacks of burners gaan proberen??

Ik hoor het graag!

Plaats even een foto als je wilt.

jezelf uithongeren is het domste wat je kan doen.

bereken eerst je BMR

Zonder benzine komt de auto niet ver;)

hoe doe ik dat?? :p

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 13:14 ----------

ja, is dat raar? :p
Mwa raar misschien niet, maar ik had wel gedacht dat je dan zou moeten weten dat uithongering niet de manier is :p
in tegen deel !!

Wel succes alvast ...
en welkom......

• Topic Starter Topic Starter
Foto even uploaden via http://www.plaatjesdump.nl/ en dan de link hier plaatsen in een berichtje. Je mag ook je FB even PMen natuurlijk :)

hopelijk is het gelukt..

Afbeelding.jpg

Houd je je buik in? Zoveel vet heb je niet joh, ik ben dikker volgens mij :x

Mwa raar misschien niet, maar ik had wel gedacht dat je dan zou moeten weten dat uithongering niet de manier is :p
in tegen deel !!

Wel succes alvast ...
en welkom......
nee dat klopt. Is ook zeker niet de goede manier. Maar ik was gewoon van alles aan het proberen, en dat werkte blijkbaar wel :p maar natuurlijk niet voor lang.

vind het ook reuze mee vallen.
lees anders is wat stiky's in de voedings sectie van dit forum.
daar kun j al veel leren over cutten(afvallen)

Houd je je buik in? Zoveel vet heb je niet joh, ik ben dikker volgens mij :x
haha nouuu ik zet hem ook niet uit zeg maar. maar hou hem niet vol in. ik span gewoon me buikspieren beetje aan.
Maar in de sportschool is het laatst 3 x achter elkaar gemeten (met tang) omdat ze ook niet geloofde dat het zoveel procent was :p maar is het blijkbaar wel.

Maar dames en heren, nu dat ik niet zo dik ben als jullie dachten betekent nog niet dat ik een oplossing heb! :p
Als ik een burner of iets wil gaan aanschaffen welk zou dan volgens jullie het beste zijn? en dan niet zo'n ding dat als ik hem om 1600u inneem ik snachts niet kan slapen.

mijn post wordt ook volledig genegeerd;)

Terug
Naar boven