AndroidHealthClinic

Waarom gaat dat vet niet weg?! :(

Hoi.

Ik heb je topic gelezen en je foto gezien. Nou zo vet ben je niet hoor!
Maar als eerste zou ik met een goed voedingsschema beginnen.. En geloof me een goed schema is niet uithongeren hoor. Maar juist meer eten, maar dan met de juiste verhoudingen engoed dingen natuurlijk.

En als je dan toch aan een vetburner wilt, is de fatattack van XXL Nutrition een hele fijne hoor.
Van een ander merk Nutrex is Lipo-6x ook heel fijn.
Maar als je dit gebruikt, zorg dan wel dat je je voeding onder controle heb, anders ga je spieren opeten.

Dat is nooooooooooit 28%!

• Topic Starter Topic Starter
thanks! ga ik meteen even naar kijken!

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 15:12 ----------

Hoi.

Maar als eerste zou ik met een goed voedingsschema beginnen.. En geloof me een goed schema is niet uithongeren hoor. Maar juist meer eten, maar dan met de juiste verhoudingen engoed dingen natuurlijk.

En als je dan toch aan een vetburner wilt, is de fatattack van XXL Nutrition een hele fijne hoor.
Maar als je dit gebruikt, zorg dan wel dat je je voeding onder controle heb, anders ga je spieren opeten.
Okee, bedankt! ik ga gewoon op dit forum nog een hoop lezen over cutten enzo en dan hoop ik daarna een goed en werkend voedingsschema in elkaar te kunnen flansen. en die burners ga ik even zoeken!

haaaai,

Ik heb een vraagje!
Ik ben een meisje van 20 jaar, 1.63cm en heb nu een vetpercentage van ong 27-28%. Ik ben al een aantal jaren bezig met fitness en voeding. Ik ben ook net begonnen met een voeding hbo opleiding en heb al een sport opleiding gedaan. Ook heb ik mijn fitness trainer A diploma.
Nu is het mij vorig jaar gelukt om rond de 19% vet te komen. Dat ging alleen door middel van mezelf uithongeren en elke dag kei hard sporten. Ik leefde soms echt op 1 bak magere kwark en een kiwi per dag.

Ik wil natuurlijk heel graag weer dat mooie lichaam terug alleen ik heb geen zin meer in mezelf uithongeren en aangezien ik nu zo druk ben met school kan ik max 3/4 keer per week anderhalf sporten.
Ik heb al van alles geprobeerd qua voedingschema's, diëten enz... Het lukt me gewoon niet! Ik blijf die dikke vet laag op me lichaam houden.

Dusss heeft er iemand tipss??! ik heb nog nooit supplementen gebruikt dus misschien een keer stacks of burners gaan proberen??

Ik hoor het graag!

There's your problem.

Ga eerst eens een poosje gezond doen. Fatsoenlijk eten (langzaam weer opbouwen) en ga dan een gematigd dieet volgen. Bereken je calorieën enzo...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/

Hahaha punnie toch.. :roflol:

OT: nouja alles wat je moet doen is gezegd, ik wens je veel succes!

Maar dames en heren, nu dat ik niet zo dik ben als jullie dachten betekent nog niet dat ik een oplossing heb! :p
Als ik een burner of iets wil gaan aanschaffen welk zou dan volgens jullie het beste zijn? en dan niet zo'n ding dat als ik hem om 1600u inneem ik snachts niet kan slapen.

Als je serieus wilt gaan cutten kan je er idd een burner bij gebruiken, beter is natuurlijk volledig op eigen kracht. Maar voor t geval dat, mocht je iets willen gaan gebruiken zou ik je alleen ECA of een andere vorm van ephedrine aanraden. Zelf ervaring met veel verschillende burners en die deden (uiteraard) geen van allen wat ze zouden moeten doen. Toen eens eph besteld (niet in Nederland te koop trouwens) en behalve dat je er veel meer resultaten mee boekt krijg je er heerlijk veel energie van!
ECA is trouwens een stack van ephedrine, caffeine en aspirine.

Meid, ik denk dat je open eigen kracht veel meer kunt bereiken dan met een burner, of zoals je al hebt gedaan met uithongering en veel (verkeerd??) trainen.

Misschien is het handig om voor jezelf een doel op te gaan stellen , die ook zeker aanneembaar en uitvoerbaar is.

Volg je de opleiding voeding & diëtetiek toevallig? (ik ben 3e jaars studente). Zo ja, ga je nog een hoop leren ;).
Maar zoals andere me al voor zijn; bestudeer de linkjes, reken je BMR uit en ga met je voeding aan de slag.
Daarnaast lekker blijven sporten, misschien iets extra cardio..

Heel veel succes en hou ons op de hoogte ;).

Vetmeting kan ook een vertekend beeld geven. Ik had het dubbele aantal millimeters op mijn tricep dan op mijn rug. Heb jij op je buik weinig en op je biceps veel, dan oogt t totaal anders dan andersom.

Kiwi en bak kwark is uithongeren. In t slechtste geval heb je je eigen stofwisseling verkloot, keertje bloed prikken en daarna je voeding op orde krijgen lijkt me het slimste.
Ik zie fatburners staan,... Maar dan kom je er niet achter op welke hoeveelheid je lichaam het goed doet. Gewoon alles op orde krijgen en een fatburners als optie bewaren.

Hoi.

Uiteraard reclame voor XXL;) er bestaan betere middeltjes om vet te verbranden.

Met een goed dieet kom je al heel ver en met KT/HIT cardio erbij ook

Als ik je foto zo zie, zie ik wel dat je sport. Het lijkt mij dat als jij op een gezonde manier vermagert, dat er dan behoorlijk veel spierdefinitie zichtbaar wordt. Dus dan krijg je allemaal aders en lijnen te zien. Lees de sticky's eens. Fatburners zijn niet nodig. 1 ding is zeker: eet meer dan alleen een bak kwark en een stuk kiwi. Het zal je goed doen.

Terug
Naar boven