Fitness Seller

Waarom is Winstrol zo populair?

Dayuum

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Ik zie het hier vaker voorbij komen als Test en op Amerikaanse forums wordt het toch vaak als rotzooi gezien omdat je er last van je gewrichten van krijgt en er veel betere alternatieven zijn zoals Tbol en Anavar.

Heb het zelf nog nooit gebruikt en ik twijfel nog of ik het in mijn cutkuur wel of niet moet gebruiken icm tren. Gaat die pijn in je gewrichten ook gelijk weer weg als je stopt?

In een cutkuur is het zeker wel leuk. Niet iedereen krijgt last van gewrichten. Anavar is duurder (moet ook hoger gedoseerd worden).

Buitenlandse fora denken toch vaak heel anders dan hier, voorbeeld idd Winstrol maar ook Bold dat daar vaak hoog aangeschreven wordt en hier gezien wordt als middel om oliebollen in te bakken.

Vind Winny zelf overigens wel fijn, pak het straks ook weer bij test p en tren a.

lijkt mij geldverspilling en onnodig om winny nog te pakken bij Tren.
Nothing beats tren imo, en vooral in een cut.

Omdat je aan dbol only 'kuurtje' niks zou over houden en anavar een 'licht' middel zou zijn.
Ik vond winstrol maar niks en zou mensen als eerste kuur eerder dbol dan winstrol aanraden als ze niet willen injecteren. Injecteren gewoon voor test only gewoon uiteraard.

• Topic Starter Topic Starter
want? tren ontrekt al vocht, waar heb je de winny voor nodig? alleen maar extra belasting.
als je dan zo graag een dht er bij wil zet dan mast ofzo

Als ik prop/ace zou gebruiken dan zou ik niet aan winstrol beginnen maar ga toch voor test-e/tren-e en die werken pas na een week of 4-6 en dan kan een winstrol 1-4 50mg wel een goede kickstart vormen.

Trouwens even andere vraag, is 4ml in een keer zetten te doen? Twijfel nog of ik test/tren gewoon 1x moet zetten zoals ik met test-e ook deed of 2ml woensdag en 2ml zondag

2ml woensdag en 2ml zondag is goed te doen imo.
je zou ook zeikant schouders er bij kunnen pakken, alleen kan ik daar zelf niet zo veel kwijt..
1ml max daarna begint t te piepen :P

2ml woensdag en 2ml zondag is goed te doen imo.
je zou ook zeikant schouders er bij kunnen pakken, alleen kan ik daar zelf niet zo veel kwijt..
1ml max daarna begint t te piepen :P

Liefst zou ik het in 1 keer doen. En ik blijf voorlopig bij mijn quads. Al mijn injects zijn tot nu toe perfect verlopen

Als je 2x pw zet heb je wel stabielere bloedwaardes, althans als je 50/50 doet. In de glutes kan je met gemak 4ml injecteren.

Als je 2x pw zet heb je wel stabielere bloedwaardes, althans als je 50/50 doet. In de glutes kan je met gemak 4ml injecteren.

Denk dat ik dat toch maar ga doen. 125/200 test/tren op woensdag en 125/200 op zondag. 1,5ml per keer en dan wisselen tussen linker en rechter quad

Gaat die pijn in je gewrichten ook gelijk weer weg als je stopt?

Als je van je zelf al wat drogere gewrichten heb, dan zou ik het zeker afraden.
Maar is dit niet zo, dan kan je best winstrol pakken.

Eeste keer deed ik 50mg voor 6 weken: aan het einde voelde mijn een klein beetje vingers droger aan, 2 dagen na de kuur nergens meer last van.

Tweede kuur deed ik de laatste 9 dagen 70mg: hierdoor werden de gewrichten toch wel wat droger. (vingers, polsen en ellebogen) Na de kuur heb ik voor 2 weken vis-capsules genomen: binnen de 2 weken was het weer goed.

De droge gewrichten wordt dus erg overdreven vind ik. (zolang je van je zelf natuurlijk geen droge gewrichten hebt)

Als je van je zelf al wat drogere gewrichten heb, dan zou ik het zeker afraden.
Maar is dit niet zo, dan kan je best winstrol pakken.

Eeste keer deed ik 50mg voor 6 weken: aan het einde voelde mijn een klein beetje vingers droger aan, 2 dagen na de kuur nergens meer last van.

Tweede kuur deed ik de laatste 9 dagen 70mg: hierdoor werden de gewrichten toch wel wat droger. (vingers, polsen en ellebogen) Na de kuur heb ik voor 2 weken vis-capsules genomen: binnen de 2 weken was het weer goed.

De droge gewrichten wordt dus erg overdreven vind ik. (zolang je van je zelf natuurlijk geen droge gewrichten hebt)

Ja ik had zelf heel af en toe een beetje last van m'n gewrichten, maar niet storend.

zit nu op tren en winny vind winny aangenaam trainen zeer snel hard en mooie kracht toename, geen last van gewrichten

Die kracht en hardheid zal eerder komen van je Tren als je van je Winny..

Terug
Naar boven