Fitness Seller

Waarom is Winstrol zo populair?

Die kracht en hardheid zal eerder komen van je Tren als je van je Winny..

Heb je zelf test/tren gebruikt en daarna een keer test/tren/winny? Kuur wordt zeer regelmatig gedaan met winny dus toegevoegde waarde zal het vast hebben bro. En nee da's geen kwestie van als iedereen in de sloot springt doe ik het ook, ik wil zien wat de winny erbij doet :P

Misschien een domme vraag maar onlangs van iemand gehoord dat winstrol injecteerde. Wat is daar het voordeel van tov tabs? Betere opname en minder belastend?

Winstrol depot gaat 1x langs de lever ipv 2 en de werking vond ik zelf ook beter (na 3 weken dan) maar dan zit ke wel elke dag te prikken.. Dat vond ik minder

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 16:51 ----------

Voor herhaling vatbaar? Ik zeg nee

Ok, thx. Idd, kameraad elke dag aan het prikken. :)

Heb je zelf test/tren gebruikt en daarna een keer test/tren/winny? Kuur wordt zeer regelmatig gedaan met winny dus toegevoegde waarde zal het vast hebben bro. En nee da's geen kwestie van als iedereen in de sloot springt doe ik het ook, ik wil zien wat de winny erbij doet :P

Nergens gezegd dat die stack niet werkt.

Tren/Win word vaak gebruikt in competie verband voor hard/droogheid

Alternatieve voor Win is gewoon Anavar omdat Winny zwaar(der) is op lever/nieren/gewrichten

en Anavar is meestal gewoon winny

Ik denk dat wat de meeste mensen het meest aanspreekt is dat je lean-mass bijkomt, what you see is what you get in tegenstelling tot andere AAS waarbij vaak een gedeelte van het 'gewonnen' gewicht uit vocht bestaat

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 21:48 ----------

en Anavar is meestal gewoon winny

^^ook subscriber van icecreamfitness toevallig :P

Ik denk dat wat de meeste mensen het meest aanspreekt is dat je lean-mass bijkomt, what you see is what you get in tegenstelling tot andere AAS waarbij vaak een gedeelte van het 'gewonnen' gewicht uit vocht bestaat

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 21:48 ----------

^^ook subscriber van icecreamfitness toevallig :P
wat

Het is ook duurder in aanschaf maar het injecteren op water vind ik niet zo pijnlijk als op internet beschreven word

Aantal merken hebben winny inject op oliebasis, zou toch weer wat schelen. Wilde ik eerst ook doen omdat m'n tren a ook elke dag gezet gaat worden maar was toch bang dat 't flink pijn zou doen, zit je mooi met je 4 vials dan :p

Nog een extra vraagje betreffende winny (injects op waterbasis/oliebasis), wie vind het het best om het ed of eod te zetten en waarom?

Bv. 50mg ed VS 100mg eod?

Winstrol op oliebasis word meestal met de overschot van de vettige olie gebruikt.

Ik zou nooit iemand aanraden om daaraan te gaan ;-)

Vettige olie overschot van?

Wat niet door de filter gaat van de rest

Gewone winstrol is op basis van poly sorbaat .. Winstrol olie op basis van guaiacol

http://en.wikipedia.org/wiki/Guaiacol

Maar omdat het duurder is dan gewone poly sorbaat wordt er vaak mee gesjoemeld in UG's .. Blijf ervanaf dus tenzij je het bij de apotheek kunt krijgen (en zelfs dan nog tegenwoordig in Belgie met hun witte producten :D )

Laatst bewerkt:
Ik had ampullen die ik niet 2x ga gebruiken maar zowieso 2 spuiter per dag elke dag gaat te ver

Terug
Naar boven