MuscleMeat

Waarom mag Wilders wel 'idioot' roepen en een ander niet?

Ja ik wil niet heel lullig zijn, maar dit vind ik interpreteren.
Een interpretatie is een oordeel hebben over de betekenis van een waarneming, tekst die persoonlijk beredeneerd is.

Jij misschien niet, maar de wet wel, geachte anarchist.

Waar heb je het nou over? Je geeft zelf toch ook aan dat iemand in uniform meer respect behoort te krijgen?
En of idioot dan een belediging is laat ik over aan mensen die daar voor opgeleid zijn.

+1

janssen is trouwens zelf nogal een idioot om zich te beroepen op het 'gelijkenisprincipe' en deze simpele wet niet in te zien.

Al helemaal wanneer in acht genomen wordt dat buruma wilders openlijk vergeleken zou hebben met mussolini. Denk dat een uiting van een onschuldig 'idioot' hier redelijk bij in het niet valt...

+1

Keihard afstraffen en in de bijlmerbajes zetten op een afdeling met alleen maar Marrokanen. Dat zal hem leren.

Volgens mij zijn dat 2 totaal verschillende dingen, niet dat de politie meer respect verdient ofzo. maar om de simpele reden dat we het niet kunnen tollereren als burgers de politie gaan uitschelden IN OPENBAAR. Dit uitschelden kan erg opruiend werken en kan er zo voor zorgen dat er onnodig veel mensen zich er mee gaan bemoeien. Het ligt in zo een geval denk ik meer aan de omgeving als aan de persoon.
En laten we eerlijk wezen ik kan me geen andere reden bedenken om bij de politie te gaan als dat je dan teminste nog een beetje respect krijgt van sommige mensen. Volgens mij heeft 9 van de 10 agenten thuis geen fl**ker te zeggen en denken ze daarom als nog dat beetje respect te krijgen...;)

Volgens mij is Ybo Buruma nog geen ambtenaar (september 2011), een politieagent is dat wel.

Het gelijkheidsbeginsel is in deze kwestie van minder belang, misschien toch maar eens verdiepen in het oppertuniteitsbeginsel van het OM.

Ach, als je naam maar in de krant staat he.

• Topic Starter Topic Starter
Ach, als je naam maar in de krant staat he.
Zo kan je het ook zien, imo een onfatsoenlijke kerl. Om je voor te schamen, dat moet het voorbeeld stellen :dunno:

Topic titel in het algemeen is zeeer interessant, in concreto is het kansloos.

Waarom mag hij het wel en een ander niet ? tja ik zie het verschil niet.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven