XXL Nutrition

Waarom nolva 4 weken?

De enige interessante grafiek uit Anabolics2009 hieromtrent die ik ooit geprintscreend heb was deze, maar die bedoel je waarschijnlijk niet?

21326xd.jpg

Miviut, die grafiek laat het verloop zien zonder tussenkomst van een SERM, zou raar zijn om die data te gaan extrapoleren naar de situatie met een SERM, gezien we ook gewoon over die data beschikken. :)

Zal als ik tijd heb eens de relevante studies bijelkaar zoeken en de resultaten naast elkaar leggen.

Edit:
Ik heb overigens Anabolics 2009 niet, heeft iemand 'n linkje voor me?

Laatst bewerkt:
[/COLOR]
omdat je meer zet betekent niet dat het langer in je lichaam zit he gewoon na 2weken dus

er is natuurlijk wel verschil in bloedwaarde's als bijv 500mg tegen over 1500mg zet

Als je 500mg hebt gezet of 1000 dan duurt het bij die 1000 dus 1 maal de halveringstijd langer voordat je hetzelfde niveau van bijvoorbeeld 30 mg hebt bereikt.

ja oke maar dat heeft niks te maken met de nakuur anders zou je 4weken moeten wachten met nakuur ipv 2

wat jij zegt klopt maar je zet niet meer bij dus gewoon na 2weken beginnen ook bij 1500mg al zou ik zelf als ik zo hoog zat zou ik als laaste inject 500mg zitten

Terug
Naar boven