XXL Nutrition

Waarom weight gainer?

Xtcash

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hey,
Ik wil gewoon clean bulken. Zit momenteel gewoon whey shakes te zuipen als aanvulling van me maaltijden. Maar zit te denken om die te vervangen door weightgainers. Dus er inpricipe nog meer kh en vetten in te stouwen.

Maar hierbij bedacht ik me ook, waarom zou ik die extra koolhydraten nemen. Het komt er alleen maar bij als vetmassa, toch? Of krijg ik door die extra caloriën echt meer GAINZ? Want alles voor de gains natuurlyk! ;D

Alvast bedankt.

Hangt compleet van de rest van je voeding af.

/thread

• Topic Starter Topic Starter
Aha dus bij een tekort aan koolhydraten is het wel verstandig?
Want koolhydraten kan je het best zo min mogelijk teveel van hebben toch?

het komt er alleen maar bij als vetmassa als je boven je behoefte eet.

dus eerst moetje beginnen met het kijken hoeveel callorieen je nodig heb, en hoeveel je binnen krijgt zonder gainers.
vanuit daar aan gaan vullen met bv gainers of gewoon je voeding uppen

Ja maar ik blijf echt verhalen lezen van gastem die eten als beestem en zwaar boven hun behoeften ook. Maar wel zieke gainz maken, tuurlyk ook vetmassa. Maar is het zo dat als je boven je behoefte eet je ook ziekere gains maakt?

boven behoefte te eten is de enige manier om gains te maken..?

Hangt compleet van de rest van je voeding af.

/thread
qft!
Aha dus bij een tekort aan koolhydraten is het wel verstandig?
Want koolhydraten kan je het best zo min mogelijk teveel van hebben toch?
(Complexe) koolhydraten zijn een (goedkope) 'energiebron', daar hoort juist het grootste gedeelte van je dagelijkse intake uit te bestaan. Beetje zonde als je lichaam eiwitten gaat verbruiken als brandstof..

als je wil bulke zal je moet kiezen je kan niet bulke als je geen koolydraten naar binnen wil werken anders heete het geen bulke vet vrije spiermassa op bouwen duurt veel langer...

Oke top thanks, weightgainers dus. Gewoon zoveel mogelijk clean calorieën.
Dankjewel manne

Oke top thanks, weightgainers dus. Gewoon zoveel mogelijk clean calorieën.
Dankjewel manne

Nee. je kcals zo clean mogelijk binnen krijgen is goed ja, maar zoveel mogelijk raad ik je niet aan... ga eens 300/500 kcals boven je onderhoud zitten..

Een weightgainer is zoals eerder beschreven een aanvulling op je huidige voeding. Het is gemakkelijk in gebruik voor op momenten dat je weinig tijd hebt en toch de nodige kcal en eiwit binnen wilt krijgen. Ik gebruik het zelf omdat ik moeilijk aankom en gebruik het ook zeker naast mijn voeding, gebruik wel een lean gainer.

waarom zou je een shake namen om je KH en vetinname op te schroeven indien je dit gewoon door lekkere voedinig zou kunnen doen. whey kan ik nog inkomen aangezien het om een goedkope eiwitbron gaat, maar KH en vetten uit voediing zijn altijd cheaper.

waarom zou je een shake namen om je KH en vetinname op te schroeven indien je dit gewoon door lekkere voedinig zou kunnen doen. whey kan ik nog inkomen aangezien het om een goedkope eiwitbron gaat, maar KH en vetten uit voediing zijn altijd cheaper.

Het antwoord is tijd. Druk leven, weinig tijd om boodschappen te doen en verantwoord te koken, een weightgainer is makkelijk in gebruik.

melk+ havermout+ whey + banaan.. blenderen = weightgainer.

lepel olie of pindakaas erdoor en klaar. ;)

Terug
Naar boven