Ecto19
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Dag,,
http://www.bodyenfitshop.nl/combinatie-voordeel/lg-sciences/natadrol-formadrol-extreme-combi
Hiermee wil ik niet zeggen dat ik het gebruik of wat dan ook, zat beetje rond te kijken en vroeg me aantal dingen af..
Aanbevolen gebruik Natadrol:
Neem totaal 4 capsules verdeeld over de dag. Inname tijdens de maaltijd.
Kuurperiode: 4-8 weken.
Maximale termijn van gebruik: 8 weken.
Aanbevolen gebruik Formadrol Extreme:
Neem 3 capsules Formadrol Extreme per dag.
-1 capsule bij het ontbijt
-1 capsule bij het avondeten
-1 capsule voor het slapen
De eerste 4 weken gebruik je Natadrol en de tweede vier weken Formadrol Extreme
Wie heeft hier ervaring mee? Gevaren? Waarom word verteld dat het een kuur is? Informatie is altijd zeer beperkt op de verkoop site's
http://www.bodyenfitshop.nl/combinatie-voordeel/lg-sciences/natadrol-formadrol-extreme-combi
Hiermee wil ik niet zeggen dat ik het gebruik of wat dan ook, zat beetje rond te kijken en vroeg me aantal dingen af..
Aanbevolen gebruik Natadrol:
Neem totaal 4 capsules verdeeld over de dag. Inname tijdens de maaltijd.
Kuurperiode: 4-8 weken.
Maximale termijn van gebruik: 8 weken.
Aanbevolen gebruik Formadrol Extreme:
Neem 3 capsules Formadrol Extreme per dag.
-1 capsule bij het ontbijt
-1 capsule bij het avondeten
-1 capsule voor het slapen
De eerste 4 weken gebruik je Natadrol en de tweede vier weken Formadrol Extreme
Wie heeft hier ervaring mee? Gevaren? Waarom word verteld dat het een kuur is? Informatie is altijd zeer beperkt op de verkoop site's

ik gebruik het nu al een tijdje en het lijkt gewoon precies op test met d-bol ofzo, zware backpumps, extreem nachtzweten en mijn bench ging van 3x10x80 naar 3x10x110 in een week (waarvan je misschien een paar kilo aan de creatine kunt toeschrijven), soortgelijke krachtgains in andere oefeningen. Ook ben ik van 70 kilo naar 79 kilo gegaan (ben nu een paar weken bezig) terwijl mijn vet maar met 0.7% is gestegen (en het is echt niet allemaal vocht).