AndroidHealthClinic

waarom wordt dit product bij B&F als kuur gezien?

Ecto19

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Dag,,

http://www.bodyenfitshop.nl/combinatie-voordeel/lg-sciences/natadrol-formadrol-extreme-combi

Hiermee wil ik niet zeggen dat ik het gebruik of wat dan ook, zat beetje rond te kijken en vroeg me aantal dingen af..

Aanbevolen gebruik Natadrol:
Neem totaal 4 capsules verdeeld over de dag. Inname tijdens de maaltijd.
Kuurperiode: 4-8 weken.
Maximale termijn van gebruik: 8 weken.

Aanbevolen gebruik Formadrol Extreme:
Neem 3 capsules Formadrol Extreme per dag.
-1 capsule bij het ontbijt
-1 capsule bij het avondeten
-1 capsule voor het slapen

De eerste 4 weken gebruik je Natadrol en de tweede vier weken Formadrol Extreme

Wie heeft hier ervaring mee? Gevaren? Waarom word verteld dat het een kuur is? Informatie is altijd zeer beperkt op de verkoop site's

dit product is niet geschikt voor ectos

Zijn volgens mij prohormonen? Moet je ook 21 voor zijn, wat ook op de site staat.

Een 'kuur' bedoelen ze gewoon een periode van gebruik mee.

Waarom google je het product niet ofzo? Dat soort dingen is toch altijd het eerst wat ik doe als ik niets weet over een product.

• Topic Starter Topic Starter
gewoon troep dus..

Kuur = iets wat je voor een beperkte tijd gebruikt.

Achter M&F zitten ook allerlij supplementen fabrikanten.
Net als een heleboel van die bladen/sites, ze zijn zeg maar van zulke fabrikanten.
Ik M&F lees je veel van die supplementen artikels, dat zal de reden daar dan ook van zijn.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Was een product dat met veel gejuich werd ontvangen maar uiteindelijk niets of weinig deed.

Ik heb het product ooit geprobeerd en het was niet zo dat het niets deed, werd wel degelijk zwaarder en sterker. Hoeveel en alles weet ik niet meer, alweer een tijdje terug. Wel doseerde ik hoger dan de aanbevolen dosering, geloof 8-10 per dag ipv. 6.
De formadrol die je bij de kit kreeg vond ik wel een beetje overdone maar goed...

Ik heb het product ooit geprobeerd en het was niet zo dat het niets deed, werd wel degelijk zwaarder en sterker. Hoeveel en alles weet ik niet meer, alweer een tijdje terug. Wel doseerde ik hoger dan de aanbevolen dosering, geloof 8-10 per dag ipv. 6.
De formadrol die je bij de kit kreeg vond ik wel een beetje overdone maar goed...
Het zal vast wel iets doen ja, maar de beloftes maakt het niet waar.
Daarbij spelen ook nog veel factoren een rol zoals: Trainingstijd, andere supplementen, rust, etc..

de definitie van "kuur" is groter dan alleen bij gebruik van anabolen

Met een kuur wordt normaal gesproken gewoon medicijnen/geneesmiddelen bedoeld, dus zeker wel misleidende/marketingtechnische term

Dit product is echt ****ing ziek jullie weten niet wat jullie zeggen :roflol: ik gebruik het nu al een tijdje en het lijkt gewoon precies op test met d-bol ofzo, zware backpumps, extreem nachtzweten en mijn bench ging van 3x10x80 naar 3x10x110 in een week (waarvan je misschien een paar kilo aan de creatine kunt toeschrijven), soortgelijke krachtgains in andere oefeningen. Ook ben ik van 70 kilo naar 79 kilo gegaan (ben nu een paar weken bezig) terwijl mijn vet maar met 0.7% is gestegen (en het is echt niet allemaal vocht).

Hou een log bij dan.

Ik moest ooit van de kaakchirurg een mondspoel middel kuur doen.....

Maakte de gains van me levem

Dit product is echt ****ing ziek jullie weten niet wat jullie zeggen :roflol: ik gebruik het nu al een tijdje en het lijkt gewoon precies op test met d-bol ofzo, zware backpumps, extreem nachtzweten en mijn bench ging van 3x10x80 naar 3x10x110 in een week (waarvan je misschien een paar kilo aan de creatine kunt toeschrijven), soortgelijke krachtgains in andere oefeningen. Ook ben ik van 70 kilo naar 79 kilo gegaan (ben nu een paar weken bezig) terwijl mijn vet maar met 0.7% is gestegen (en het is echt niet allemaal vocht).

Dikke eend was er inderdaad erg over te spreken. We gebruiken het term kuur ook bij creatine, dus dat heeft verder niks met medicatie etc te maken. Het is gewoon legaal en bevat verder ook geen verboden stoffen. :)

-Leon

Dikke eend was er inderdaad erg over te spreken. We gebruiken het term kuur ook bij creatine, dus dat heeft verder niks met medicatie etc te maken. Het is gewoon legaal en bevat verder ook geen verboden stoffen. :)

-Leon

Is jullie sarcasme detector kapot?

Niks tegen BF, prima shop. Maar je ziet toch gelijk dat hij bullshit lult. Dit vergelijken met een test kuur, en 9kg aankomen yeah right :o

Is jullie sarcasme detector kapot?

Niks tegen BF, prima shop. Maar je ziet toch gelijk dat hij bullshit lult. Dit vergelijken met een test kuur, en 9kg aankomen yeah right :o

Nee, want Dikke Eend had ons ook p.m's gestuurd vorige week met deze vragen. Dus ik ga er vanuit dat zijn vragen etc. wel een basis van waarheid hebben. :)

-Leon

Terug
Naar boven