Fitness Seller

waarom wordt dit product bij B&F als kuur gezien?

Dit product is echt ****ing ziek jullie weten niet wat jullie zeggen :roflol: ik gebruik het nu al een tijdje en het lijkt gewoon precies op test met d-bol ofzo, zware backpumps, extreem nachtzweten en mijn bench ging van 3x10x80 naar 3x10x110 in een week (waarvan je misschien een paar kilo aan de creatine kunt toeschrijven), soortgelijke krachtgains in andere oefeningen. Ook ben ik van 70 kilo naar 79 kilo gegaan (ben nu een paar weken bezig) terwijl mijn vet maar met 0.7% is gestegen (en het is echt niet allemaal vocht).

not sure if srs... :roflol:

Yeah right

Als dit waar is, stop ik meteen met trainen. DikkeEend is gewoon een troll.

We zullen zien. Ik denk dat Dikke Eend vast en zeker zijn verhaal wel kwijt wilt. Ik zou niet snappen waarom hij via de p.m over zijn resultaten zou liegen. :)

-Leon

kheb zelf dit product gebruikt 8 weken natadrol ik dacht 12 caps per dag. Er staat wel 4 cpas per dag maar als je 4 caps doet merk je echt niks. Je moet echt hoog doseren wil je er wat van merken. Je krijgt zeker wel wat kracht gains.

Dat nakuren is natuurlijk onzin..

Maar ik zou het niet kopen kost namelijk best veel geld voor 8-12 caps per dag.. ik was er dacht ik 300 euro aan kwijt

Dikke eend smeert zich ook in met poep.

Lekker geloofwaardig dus. Troll

kheb zelf dit product gebruikt 8 weken natadrol ik dacht 12 caps per dag. Er staat wel 4 cpas per dag maar als je 4 caps doet merk je echt niks. Je moet echt hoog doseren wil je er wat van merken. Je krijgt zeker wel wat kracht gains.

Dat nakuren is natuurlijk onzin..

Maar ik zou het niet kopen kost namelijk best veel geld voor 8-12 caps per dag.. ik was er dacht ik 300 euro aan kwijt

300 euro? ahaha :roflol:

toen ik dit product gebruikte kwam ik 7kg aan in 1 maand

:trollface:

ja ziek veel geld voor weinig rsultaat.. voor zelfde geld heb je mooie kuur =)

Worden trollen niet gebanned?

Terug
Naar boven