AndroidHealthClinic

Waarom zijn niet alle injectables op waterbasis?

ik denk dat het te maken heeft met de esters... als je nagaat dat alles wat op andere basis is dan olie...allemaal kortwerkend is( winstrol/virormone)

Je hebt ook waterbasis met esther heb ik me laten vertellen.

stuur is op dan

Helaas er mag niet gehandeld worden op dit forum he ;)

Je hebt olie basis omdat dat depots vormt in je lichaam en de werking dus langer stanhoud (over het algemeen)

Dan water basis want water wordt sneller opgenomen en verwerkt door het lichaam

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt olie basis omdat dat depots vormt in je lichaam en de werking dus langer stanhoud (over het algemeen)

kan dat wel gezond zijn om olie in je spieren te injecten? (quick synthol flashback)

waar gaat die olie dan "naartoe"?

Volgens mij wordt het na een tijd afgebroken door bepaalde zuren en verlaat het je lichaam via natuurlijke weg.

kan dat wel gezond zijn om olie in je spieren te injecten? (quick synthol flashback)

waar gaat die olie dan "naartoe"?

Synthol is gecreeerd zodat de olie langer in je spier blijft, waardoor het de spier als het ware 'oprekt', want dit doet de olie waarin AAS is opgelost niet. AAS olie wordt gewoon opgenomen in de bloedbaan (of het wordt opgenomen of uitgescheden weet ik niet).

Sorry maar dit lijkt wel een vraag van een beginneling; esters worden gewoon toegevoegd om het vrijgeven van het anabool te vertragen zodat meerdere injecties op een dag niet nodig zijn

:scratch:
Alsof de olie in de spier zou blijven zitten. De olie wordt gewoon opgenomen in de bloedbaan hoor, alleen de afgifte van de werkzame stof is time released.

wel voila het kan best bestaan?

Nee, esters maken het praktisch onoplosbaar in water (en het is van zichzelf al slecht oplosbaar in water) en dit wordt dus niet gedaan.

Zie ook: http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/ester-132731/

bestaan wel...gaat er niet om of het oplosbaar is maar dat het een micro suspensie wordt....
lange esters zoals isobutyrate worden wel geregeld met water in suspensie gebracht...
reden dat het in water zit is vanwege de snellere werking van de roid, in olie is dit wat langer voordat het vrij komt..

bestaan wel...gaat er niet om of het oplosbaar is maar dat het een micro suspensie wordt....
Bij esters is de oplosbaarheid juist de belangrijkste factor. Een suspensie is niets anders dan water + een molecule die je moet schudden voor gebruik, omdat ze niet te mengen zijn.

lange esters zoals isobutyrate worden wel geregeld met water in suspensie gebracht...
Testosteron isobutyrate (agovirin) is een suspensie (gekristalliseerde testosteron op waterbasis) en werkt één dag. Dagelijkse injecties zijn nodig. Isobutyraat is dus helemaal geen lange ester.

reden dat het in water zit is vanwege de snellere werking van de roid, in olie is dit wat langer voordat het vrij komt..
Het is juist door de interactie van een veresterde molecule en de olie dat een bepaalde duur van afgifte bereikt wordt. Die interactie is niet mogelijk in een suspensie, waardoor je dus geen AAS op waterbasis zal vinden die een week lang test bloedlevels gelijk kan houden.

Het is dan ook compleet zinloos om veresterde AAS moleculen in water te produceren, vandaar ook dat dit niet voorkomt.

Terug
Naar boven