MuscleMeat

wachten pct

Bezoekers in dit topic

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
1 apr 2011
Berichten
5.153
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
ben momenteel hcg aan het blasten en zou nu zo met de clomid moeten beginnen.

libido/ wel beeing is alleen stukken beter als normaal in deze fase en wil het eigenlijk eerst even aankijken hoe dit gaat als de hcg stopt.

dit kan gewoon neem ik aan toch? Galen Cools
 
Ongeveer 5 dagen na laatste hcg inject is het uitgewerkt en zou je nakuur moeten beginnen. Je zou even kunnen aankijken, maar dat gaat niet werken vermoed ik.
 
Hoe lang ben je on geweest + wanneer was je laatste injectie?
 
Ongeveer 5 dagen na laatste hcg inject is het uitgewerkt en zou je nakuur moeten beginnen. Je zou even kunnen aankijken, maar dat gaat niet werken vermoed ik.

heb de clomid al liggen alleen heb eerder hcg geblast en toen was het niet zo. libido is zelfde als op tren zowat. vandaar dat ik even aan kijken wil
 
Hoe lang ben je on geweest + wanneer was je laatste injectie?
maand of 6,6.5 vermoed ik.
en op van alles behalve deca.

is nu 12 of 19 dagen geleden durf ik niet zeker te zeggen. laatste 3 injects waren 125mg test E. dus dief wel te stellen dat dat het niet is
 
maand of 6,6.5 vermoed ik.
en op van alles behalve deca.

is nu 12 of 19 dagen geleden durf ik niet zeker te zeggen. laatste 3 injects waren 125mg test E. dus dief wel te stellen dat dat het niet is

Geen HCG tijdens kuur neem ik aan.

Je bent nog maar 2-2,5 weken na je laatste injectie. Lijkt me normaal dat je je nog super voelt.

Ik was 14 maanden on en de eerste 5-6 weken na laatste test e injectie voelde ik me veel beter dan tijdens het kuren.

Dan nam de vermoeidheid toe en libido af tot week 10. En nu zit alles opnieuw in stijgende lijn. Vermoeidheid wordt iets beter en libido is redelijk normaal ;)
 
Back
Naar boven