MuscleMeat

Wannabe Superwoman Voorstelronde

superwoman

Cool Novice
Waardering
0
Hallo Allemaal,
Ik wil graag op Superwoman lijken en doe daarom geruime tijd aan krachttraining, helaas zit ik er af en toe doorheen vanwege de niet te inspireren omgeving waarin ik train, een super special trendy sportschool in Amstelveen waar ik me af en toe verloren en als een outcast in rondwaan.
Ik hoop dat ik middels deze site wat inspiratie krijg en als ik de foto's van de dames zie gaat dat wel lukken (wat een lef om aan een wedstrijd mee te doen). ;)

All Sports toevallig? Dan hebben ze daar wel lekkere pasta! :)

Welkom. Lees dit forum goed door en je zal snel genoeg op superwoman lijken.

Of Special Sports zeker? Heb ik ook een maandje getraind. Wat een k*t sportschool zeg, met verschrikkelijke kak! Maar iig welkom hier op het forum en veel plezier! ;)

superwoman? Corset, spandex pak, boobjob en een masker

• Topic Starter Topic Starter
Special Sports , apparatuur is perfect (Gym80) het personeel is niet kakkie, het publiek wel, iemand een suggestie voor een sportschool die goed bereikbaar is met de auto in Amsterdam ?

je moet gewoon je doel voor ogen houden, zelf je pad uitstippelen en zo veel mogelijk ervaring op proberen te doen via forums etc.
zodat je ook een beetje weet waar je mee bezig bent qua oefeningen en vooral ook voeding.
niet uit t veld laten slaan,vele dames staan tussen heren te trainen, eenzaam en verloren,maar gewoon plaat voor je kop en gaan met die banaan.

succes

www.faithinfit.com

Welkom superwomen.. Ik train nu ook niet echt op een inspirende school.. daarvoor ga ik regelmatig ook ergens anders heen...

heel veel succes

Ik vond het personeel van Special Sports ook niet veel soeps! Ik kwam daar 2 jaar geleden om gespierder te worden en wat krijg ik voor schema....

-Loopband 8min.
-Crosstrainer 8min
-Fietsen 10min
-buikspieren ??? ???

Hallo, ik wilde spieren! Gaan ze helemaal moeilijk lopen doen omdat m'n schema helemaal aangepast moest worden en daar moest ik weer een afspraak voor maken met de instructeur. Wat een gedoe allemaal! Denk dat ik nu toch wel wat meer resultaat heb geboekt. En 60 euro per maand voor trainen is ook niet normaal!

welkom, succes met het bereiken van je doel

gewoon keihard gaan trainen, laat ze daar wat zien,
ze zullen eerst wel raar kijken,
maar naar een tijdje krijgen ze echt wel respect voor je.
just go for it

superwoman zei:
Hallo Allemaal,
Ik wil graag op Superwoman lijken en doe daarom geruime tijd aan krachttraining, helaas zit ik er af en toe doorheen vanwege de niet te inspireren omgeving waarin ik train, een super special trendy sportschool in Amstelveen waar ik me af en toe verloren en als een outcast in rondwaan.
Ik hoop dat ik middels deze site wat inspiratie krijg en als ik de foto's van de dames zie gaat dat wel lukken (wat een lef om aan een wedstrijd mee te doen). ;)

Niet inspirerende sportschool? Je moet het zelf doen meissie het zit tussen je oren die inspiratie.
Maar ik wens je toch alles toe en ooit sta jij op dat podium, maar alleen als jij het echt wil.

• Topic Starter Topic Starter
SAHR zei:
Niet inspirerende sportschool? Je moet het zelf doen meissie het zit tussen je oren die inspiratie.
Maar ik wens je toch alles toe en ooit sta jij op dat podium, maar alleen als jij het echt wil.
Zeker zit het tussen de oren maar als je steeds aangesproken wordt met de vraag waarom je zo hard traint dan krijg je af en toe wel het heen en weer van.... tevens wil je soms filosoferen over trainingen enz. met het personeel alleen die zitten je af en toe meewarrig aan te kijken....afvallen jij ?????????(ja ik wil droger worden) ;)

superwoman zei:
Zeker zit het tussen de oren maar als je steeds aangesproken wordt met de vraag waarom je zo hard traint dan krijg je af en toe wel het heen en weer van.... tevens wil je soms filosoferen over trainingen enz. met het personeel alleen die zitten je af en toe meewarrig aan te kijken....afvallen jij ?????????(ja ik wil droger worden) ;)

Welkom!

Over welk personeel heb je het? Oude klasgenoten van mij :D

Dan weet ik genoeg ;)

Aimee zei:
Ik vond het personeel van Special Sports ook niet veel soeps! Ik kwam daar 2 jaar geleden om gespierder te worden en wat krijg ik voor schema....

-Loopband 8min.
-Crosstrainer 8min
-Fietsen 10min
-buikspieren ??? ???

Hallo, ik wilde spieren! Gaan ze helemaal moeilijk lopen doen omdat m'n schema helemaal aangepast moest worden en daar moest ik weer een afspraak voor maken met de instructeur. Wat een gedoe allemaal! Denk dat ik nu toch wel wat meer resultaat heb geboekt. En 60 euro per maand voor trainen is ook niet normaal!
Ik train bij Achmea Health Center (schijnt slecht te zijn?) in Oss, daar kun je gewoon ff vragen of ze wat aanpassen, zeg je dat je het ene weg wil en iets anders erbij wil, veranderen ze gewoon in de computer.

-VipeR- zei:
Ik train bij Achmea Health Center (schijnt slecht te zijn?) in Oss, daar kun je gewoon ff vragen of ze wat aanpassen, zeg je dat je het ene weg wil en iets anders erbij wil, veranderen ze gewoon in de computer.
je moet gewoon voor jezelf trainen, niet iemand ermee laten bemoeien, (tenzij opbouwende kritiek)
computer ??
ik zou me daar niet lekker voelen..

maargoed daar kom je binnenkort wel achter, na veel lezen op t board

Idd, gewoon zelf een schema maken :).

hay Superwomen,
Als het lastig is een andere sportschool te zoeken kan ik je de volgende tip geven. Doorgaan, blijven vragen, tijdschriften kopen, naar sportbeurzen gaan, deze site in de gaten houden, naar shows gaan bij jullie in de buurt. Gewoon lekker je zelf zijn en er open over zijn.

Ook de members op deze site kunnen je op zijn tijd opbeuren.

Ga er voor!!!

Terug
Naar boven