MuscleMeat

wanneer besluiten te kuren?

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.662
Massa
100kg
Hallo iedereen,

eerst en vooral wil ik eerst zeggen dat ik vroeger enorm tegen kuren was.
Ik had een zeer stereotiep beeld van wat kuren is en wie daar dan gebruik van maakte.
Echter besef ik meer en meer dat kuren op zich niet zo ongezond is als men ons laat geloven, als men het correct doet.

Nu is mijn vraag: wanneer besluit men over te gaan tot kuren.
Ik train keihard en al jaren naturel, maar omdat ik heel veel pech heb gehad in mijn leven (gebroken ruggenwervel, blessures, andere ongevallen, armoede,
ben ik er nooit n geslaag jaren aan een stuk door te trainen. Altijd drie maand trainen en dan twee a drie jaar stillliggen.

Nu weeg ik ongeveer 90 kilo, 2 maand geleden 83, heb een vetpercentage van ongeveer 13 a 15procent en merk dat ik goed vooruitgang boek/
Echter zou ik het wel leuk vinden eens te kuren, zeer licht om het eens mee te maken en te kijken wat voor een resultaat dat dan zou geven.
Maar ik heb geen idee hoe hier aan te beginnen, of ik er wel moet aan beginnen,...
Zijn er mensen met gelijkaardige vragen, of suggesties. Eerlijk gezegd weet ik niet goed wat ik verwacht van mijn topic. Ervaringen van anderen mss?
MAar goed, ik zie het wel. De antwoorden zullen me mss mijn topic in een bepaalde richting sturen die ik dan kan volgen. Wat kan ik verwachten, bijv van zo'n kuur?

Alvast bedankt voor jullie eventuele reacties.

Hey bro, ik zou voorstellen ( zoals de meeste hier ) om je eens uitgebreid in te lezen en dan zelf met een voorstel te komen. Zo ga je er veel meer van opsteken en op deze manier weet je zelf wat je in je lichaam steekt :) succes