smithsYama
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het verbaast me ook nog dat zij met haar lucifer benen drie grammies heeft gewonnen![]()
Ik moet zeggen dat ik haar album echt TOP vind, no joke... Die muziek is echt relaxed...van die oude jaren '50 nachtclub muziek...
kerels als ze de drugs niet heeft zou haar muziek op niks trekken
the stones, aerosmith, janis joplin noem maar op
take away the dope and they're just like you and me

Arnold heeft daarmee ook meerder Olympia's gewonnen dus what's you're point?
Vind het album ook niet top, staan een aantal goede nummers op (Rehab, I'm no good, Valerie) maar de rest vind ik toch wel tegenvallen..
Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Feit is wel dat ze een volledig eigen sT naar boven haalt, die totaal verschillend is van het doorgaans commerciele getrek van Spears, Timberlake, Furtado, etc.
Ze is een ontzettend goede zangeres. Het probleem is alleen dat ze dat zelf nog niet doorheeft. En al die drugs helpen daar ook niet echt aan mee. Zonde, zonde, zonde...
@ volledig eigen sT... Paar decennia geleden was dit een volledig nieuwe sT/sound.. nu niet meer hoor.
Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Feit is wel dat ze een volledig eigen sT naar boven haalt, die totaal verschillend is van het doorgaans commerciele getrek van Spears, Timberlake, Furtado, etc.
Het verbaast me ook nog dat zij met haar lucifer benen drie grammies heeft gewonnen![]()
volgens mij gaat het om het talent en niet om de benen van een artiest.