MuscleMeat

Wanneer gaat Amy Whinehouse dood?

Het verbaast me ook nog dat zij met haar lucifer benen drie grammies heeft gewonnen :mad:

misschien is ze een transseksueel.

Wat een lelijk verrot wijf man. Kijk foto 10..je ziet de coke gewoon nog met brokken in haar neus zitten :roflol:

Sex drugs and rock 'nd roll, she's keeping it alive :thumbs:

Ik kan niet begrijpen dat mensen vinden dat zij een goede stem heeft (laat staan goede muziek voortbengt), vind dat de kat van de buren veel beter kan zingen. Overigens elke vrouw met permanente make-up, vooral als die op niets trekt, heeft een ernstig psychisch probleem.

Vind het album ook niet top, staan een aantal goede nummers op (Rehab, I'm no good, Valerie) maar de rest vind ik toch wel tegenvallen..

Amy Winehouse sterft als een gelukkig oud vrouwtje en pwnd daarmee Britney hard.

• Topic Starter Topic Starter
Vind het album ook niet top, staan een aantal goede nummers op (Rehab, I'm no good, Valerie) maar de rest vind ik toch wel tegenvallen..

Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Feit is wel dat ze een volledig eigen sT naar boven haalt, die totaal verschillend is van het doorgaans commerciele getrek van Spears, Timberlake, Furtado, etc.

Ze is een ontzettend goede zangeres. Het probleem is alleen dat ze dat zelf nog niet doorheeft. En al die drugs helpen daar ook niet echt aan mee. Zonde, zonde, zonde...

Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Feit is wel dat ze een volledig eigen sT naar boven haalt, die totaal verschillend is van het doorgaans commerciele getrek van Spears, Timberlake, Furtado, etc.

Ze is een ontzettend goede zangeres. Het probleem is alleen dat ze dat zelf nog niet doorheeft. En al die drugs helpen daar ook niet echt aan mee. Zonde, zonde, zonde...

:roflol: @ volledig eigen sT... Paar decennia geleden was dit een volledig nieuwe sT/sound.. nu niet meer hoor.

Die cd vond ik trouwens aardig storend.. way too much gezeik over drugs :)

Fair enough, haar stem steekt er zeker boven uit..

:kots:@amy winehouse

Kan me dus echt niets schelen hoeveel iemand gebruikt of zuipt. Gaat om de muziek en die is erg goed!

Ze kan goed zingen, maar verder....

foto 17 is ze aardig op een andere planeet , t*ring .......

Als zij op het gepatenteerde squats 'n milk dieet zou gaan was ze er zo weer bovenop.

Terug
Naar boven