AndroidHealthClinic

Wanneer Intimidate! iForce Nutrition gebruiken

grimlock2009

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m87
Massa
101kg
Vetpercentage
15%
Hey,

Ik heb een vraag wanneer kan ik Intimidate! van iForce Nutrition gebruiken ?
Het is me niet helemaal duidelijk of het nou een fatloss product is of een bouw product..
thnx

Hey,

Ik heb een vraag wanneer kan ik Intimidate! van iForce Nutrition gebruiken ?
Het is me niet helemaal duidelijk of het nou een fatloss product is of een bouw product..
thnx

Ik gebruik het nu een aantal weken en kan zeggen dat me slaap wel verbeterd is verder wat betere concentratie....verder heb ik geen super veranderringen gemerkt!
Maar bij de 1 slaat het misschien beter aan als de ander dat merk ik wel
vaker op dit forum.

Je neem het gewoon voor het slapen 1 pil ik neem hem een half uur voor ik ga slapen.

http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/testosteron-stimulerend/iforce-nutrition/intimidate/

gebruik het voor het slapen gaan,

het verbeterde me slaap enorm! :)

Best in nemen voor het slapen gaan.

kreeg er freaky dromen van waardoor ik meer wakker werd 's nachts ...

Ik heb ook Intimidate gehad, slaap op Anabolic ZMA net zo lekker, en qua prijs is die een stuk beter.

Dat je testo er van omhoog gaat daar geloof ik zelf niet zo in, maar aangezien je er beter op slaapt heeft het wel degelijk een positieve werking op de spiergroei.

Inderdaad, kan je beter ZMA nemen. Doet waarschijnlijk hetzelfde en is veel goedkoper.

Ik neem er 1 voor het slapengaan, doet voor mij wat het moet doen, ik slaap er super op, heel diep en word niet meer wakker 's nachts.

Volgens mij kan je dat soort producten inderdaad gewoon beter niet gebruiken ;)

Omdat goedkopere producten hetzelfde doen. Je moet het uiteindelijk zelf weten natuurlijk.

Omdat goedkopere producten hetzelfde doen. Je moet het uiteindelijk zelf weten natuurlijk.

Welk goedkoper product doet hetzelfde dan? Ik heb nog geen andere versie van NMDAA voorbij zien komen, of ik kijk natuurlijk niet goed..
Duur vind ik het ook niet, 3 tientjes voor een maand, als het mij helpt slapen ben ik gelukkig :)

Wat ik van Intimidate hoor is dat je beter slaapt en meer energie hebt over de dag, dat doet o.a. ZMA en 5-HTP ook.

check eens of je ergens een sample kunt krijgen anders, werkt voor mij heel anders als zma en 5 htp. Echte 5-HTP is geloof ik ook niet te krijgen in NL, alleen een kruidenextract. ZMA vind ik wel ok maar geeft mij niet de nachtrust die ik van nmdaa krijg

• Topic Starter Topic Starter
ik heb nu bij gebruik van 30 mg zinc dat ik om 12-1 uur slaap en dan om 5-6 uur wakker ben en me echt goed uitgeslapen voel

Terug
Naar boven