Fitness Seller

Wanneer nieuw schema?

AribYoutube

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
74kg
Heey,
Ik doe nu ongeveer 3/4 maanden aan fitness, 2x per week full body.
Dit doe ik op een schema die ik vanaf het begin al gebruik.
Nu is mijn vraag: Wanneer heb ik een nieuw schema nodig?

Het samenstellen van het schema gaat wel goedkomen :)

Alvast bedankt

Elke 4-6 weken veranderen is mijn advies

IMO als je goed vooruit gaat en het werkt voor jou, lekker doorgaan. Ik doe ook al maandenlang UB/LB met 3x5 op de compounds (dus bijna alles), met zo nu en dan wat trainingen high rep om af te wisselen. Werkt prima. Never change a winning team!

Niks bullshit. Ga jij maar lekker een jaar met 1 schema werken.

Denk eens aan stronglifts of rippetoe, je verandert dat schema toch ook niet. Je moet niet iedere 6 weken veranderen van schema, maar het is een optie. Waarom veranderen als het werkt?

IMO als je goed vooruit gaat en het werkt voor jou, lekker doorgaan. Ik doe ook al maandenlang UB/LB met 3x5 op de compounds (dus bijna alles), met zo nu en dan wat trainingen high rep om af te wisselen. Werkt prima. Never change a winning team!

dit

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Bovendien als je op compounds zwaar gaat en er wat assistence bij doet, ga je meestal zelf spelen met de reprange. Een enkele training wat meer reps omdat je geen zin hebt om zwaar te gaan, de andere training wat zwaarder en minder reps omdat je geen zin hebt in een repout. Dat voel je zelf het beste aan.

Iets veranderen wat werkt is gewoon onnodig.

Heey,
Ik doe nu ongeveer 3/4 maanden aan fitness, 2x per week full body.
Dit doe ik op een schema die ik vanaf het begin al gebruik.
Nu is mijn vraag: Wanneer heb ik een nieuw schema nodig?

Het samenstellen van het schema gaat wel goedkomen :)

Alvast bedankt

met de jaarwisseling het liefst.

Never change the winning team.
Zolang iets voor je werkt, lekker blijven doen.

• Topic Starter Topic Starter
Okeeee! Bedankt voor jullie reacties, ik ga proberen kleine dingetjes qua reps etc. te veranderen!
Wat mij betreft mag dit topic geclosed worden.

ik sluit aan bij om de 4 weken wat veranderen <-- mijn mening

Terug
Naar boven